Tobotroll-om trollen på landet

Direktlänk till inlägg 15 januari 2009

Äntligen slutat snöa..

Av Anna Englund - 15 januari 2009 13:49

Jag är trött på snö, det var så skönt igår ingen snö och påfruset. Kan inte bli bättre..Men idag var det dags igen, det har snöat hela fm tills nu så nu är det vitt ute igen..*suck*

Idag hade jag tänkt att jag skulle göra en storstädningen efter  jul men ni som har barn i 3 års åldern vet att det kan kännas tröstlöst å städa när man inte ens hinner plocka undan leksakerna förrän de är framme igen + några till. Lägger man då till en valp på 5 månader som också ska hjälpa till och städa (stöka) så blir det inge bra. Den enda som är lugn idag så är det katten, han har boat i sin hängmatta på elementet i sovrummet..Skulle jag med vilja göra...men Elsa har inga planer alls på å sova en stund så jag får väl gå och va toktrött istället..Jag har knappt sovit de senaste nätterna eftersom Elsa hostar så mycket och det börjar kännas nu..

Någon som vill ge en hjälpande hand och städa åt mig så jag får sova?? :-D

 
 
Ingen bild

helena

15 januari 2009 15:48

Vi kan ju städa åt varann så kanske det är roligare? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Englund - 23 juli 2012 08:56

Nuförtiden hittar ni mig på trissmamman.blogg.se

Av Anna Englund - 21 juli 2012 03:15

En bild säger det mesta om hur jag haft det idag..

Av Anna Englund - 20 juli 2012 09:53

Det är måttligt kul att vakna och ha ont överallt och veta att jag har tre nätter framför mig att jobba. Så dagen går i grinighetens tecken och det är väl sådär......

Av Anna Englund - 19 juli 2012 13:02

Äntligen kom appen! Nu blir det betydligt enklare att blogga för mig. Jag är alltid ute på språng någonstans känns det som och då finns varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn.. Men nu kan jag ju blogga när jag är ute och går med hundarna t...

Av Anna Englund - 9 juni 2012 05:04

Japp om ca 2 timmar så får jag byta om och åka hem och sova.. Och det ska jag göra och hoppas på att mitt förkylningslock i örat som gör mig nästan döv har släppt när jag vaknar.. Vore jag inte så trött hade jag tagit ut hundarna på en längre vända...

Ovido - Quiz & Flashcards