Tobotroll-om trollen på landet

Alla inlägg under november 2011

Av Anna Englund - 27 november 2011 20:11

Av Anna Englund - 20 november 2011 00:40

Jag vill ha snö nu så det blir ljust ute, jag fixar inte det här mörka trista vilket märks på mitt humör och även här därav den dåliga bloggningen.

Jag behöver ljus för att må bra och orka och ha lust att göra saker.

Jag försöker ta mig i kragen och hitta på olika sysselsättningar men det jobbiga är att utföra dom.

Är det fler som känner så??


En liten glimt i mörkret är att jag kom med i Buzzadors kampanj för Locobase Repair. En kräm som ska vara otroligt bra för människor som lider av väldigt torr hud.

Jag är en av dom, jag kan klia smig sönder ch samman på ben och rygg för att jag är så torr och än så länge har inga salvor eller krämer hjälpt.

Så nu ska jag prova den här ett tag så återkommer jag med en uppdatering om hur den har fungerat för mig.

Jag har ett antal provtuber hemma så är det någon som vill prova själva så hojta till

så får ni en.

Av Anna Englund - 3 november 2011 22:14

Jag har haft så sjukt jävla ont i ryggen och nacken ett par dagar nu så känslan har varit "kill me" bara jag slipper det här. Så fort jag har rört mig eller tänkt tanken att jag ska göra det så har det bränt och strålat i hela ryggen och upp i nacken. Inte så kul med 2 små barn som gärna vill bli burna av sin mamma..

Men vad gör man inte för sina hjärtan så jag har burit dem fast jag helst velat gråta. Jag har skött hem och djur

och annat som ska fixas för jag är kvinna och har jag överlevt 3 förlossningar så vafan är väl då det här? Ha ha ha...

Nejdå allvarligt talat jag har varit svimfärdig ibland av smärta så det har inte varit någon höjdare de sista dagarna.

Men nu är det på bättringsvägen så det firar jag med att figga på uppfödarMH på klubben på lördag..

Och ja jag vet att det inte är så smart men det är vansinnigt kul så jag gör det iaf och det är bara halvdag.


Annars så har det varit rätt mycket med Elsa och att hon hittar på en massa sattyg igen men det tar jag en annan dag.

Nu ska jag ta mig en äggmacka för jag blev så sjukt

sugen på det så jag var bara tvungen att koka ägg så jag kan få smarra mina äggmackor innan jag går isäng.

Bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards