Tobotroll-om trollen på landet

Direktlänk till inlägg 29 januari 2009

En lugn dag

Av Anna Englund - 29 januari 2009 00:02

Idag har det varit en lugn dag eftersom jag skulle jobba inatt. Så jag lämnade Elsa på dagis vid nio(avskyvärt tidigt i mina ögon..) åkte hem och hämtade hundarna och gick ner till gamla hockey rinken så dom fick spatta av sig...Men kombinationen 8 år gammel labbe och 5 mån gammal laika skar sig lite. Loke var alldeles vild och Frasse orkade inte riktigt hålla hans tempo, han är ju faktiskt gubbe:-D Så de lekte till och från i en halvtimme ca sen var det dags att gå hem. Väl hemma tvärslocknade båda två på varsitt håll i lägenheten så jag fick sova i lugn och ro. Vilket inte brukar ske annars, jag brukar ha en Loke som far runt som en rallyracer i sängen...och hur lätt är det att sova då??

Sen har det faktiskt inte hänt så mycket mer innan jag åkte till jobbet..Så vi får se imorgon eller till helgen om det kanske blir lite mer innehållsrika inlägg.. Sussa gott mina kära läsare..

(en bild ska vi nog kunna klämma in, förstår inte riktigt men den var ganska kul..)

Vit päls fitta katt, samt våldsamhet grå kanin hare

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Englund - 23 juli 2012 08:56

Nuförtiden hittar ni mig på trissmamman.blogg.se

Av Anna Englund - 21 juli 2012 03:15

En bild säger det mesta om hur jag haft det idag..

Av Anna Englund - 20 juli 2012 09:53

Det är måttligt kul att vakna och ha ont överallt och veta att jag har tre nätter framför mig att jobba. Så dagen går i grinighetens tecken och det är väl sådär......

Av Anna Englund - 19 juli 2012 13:02

Äntligen kom appen! Nu blir det betydligt enklare att blogga för mig. Jag är alltid ute på språng någonstans känns det som och då finns varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn.. Men nu kan jag ju blogga när jag är ute och går med hundarna t...

Av Anna Englund - 9 juni 2012 05:04

Japp om ca 2 timmar så får jag byta om och åka hem och sova.. Och det ska jag göra och hoppas på att mitt förkylningslock i örat som gör mig nästan döv har släppt när jag vaknar.. Vore jag inte så trött hade jag tagit ut hundarna på en längre vända...

Ovido - Quiz & Flashcards