Tobotroll-om trollen på landet

Direktlänk till inlägg 19 mars 2009

Blir man konstig när man aldrig får "fnuppa"?

Av Anna Englund - 19 mars 2009 13:36

Det är något jag har funderat på länge..Jag menar alla människor måste ju ha drifter och även om man aldrig har fnuppat eller inte har fnuppat på jättelänge så måste ju kroppen känna av driften... Det måste ju bli en saknad av samhörighet och närhet med en annan person. Jag menar allt kan man ju inte sköta på egen hand så att säga...ibland är de ju trevligare och bättre med en "hjälpande" hand...Men har man aldrig fnuppat så kan man ju inte veta det men kroppen måste ju känna nåt typ rastlöshet eller nåt...Det måste ju även bli svårare att förstå andra människor om man aldrig har levt ihop med någon fullt ut, svårare att ta hänsyn tex..Jag vet inte ja men jag skulle ha svårt att klara av det iaf...

Nåja det var min fundering för tillfället, lite lätt weird men ändock en fullt normal fundering som kan ploppa upp i mitt snurriga huvud.


Har ni nån tanke om detta???

FnuppatOskuld

 
 
Åsa-Teres

Åsa-Teres

19 mars 2009 14:46

Fnuppa = knulla?
I så fall tror jag du har helt rätt, det är nog en djupt rotad instinkt/drift hos alla djur (även människor) att få göra det med en annan människa med jämna mellanrum. I högstadiet var vi och hälsade på i ett nunnekloster, alla skulle förbereda varsinn fråga till nunnan - och alla hade samma fråga: Hur klarar hon ett liv utan att knulla? Men hon hade provat det innan hon avgav sina klosterlöften och tyckte att Gud var viktigare... :-)

http://www.flaxen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Englund - 23 juli 2012 08:56

Nuförtiden hittar ni mig på trissmamman.blogg.se

Av Anna Englund - 21 juli 2012 03:15

En bild säger det mesta om hur jag haft det idag..

Av Anna Englund - 20 juli 2012 09:53

Det är måttligt kul att vakna och ha ont överallt och veta att jag har tre nätter framför mig att jobba. Så dagen går i grinighetens tecken och det är väl sådär......

Av Anna Englund - 19 juli 2012 13:02

Äntligen kom appen! Nu blir det betydligt enklare att blogga för mig. Jag är alltid ute på språng någonstans känns det som och då finns varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn.. Men nu kan jag ju blogga när jag är ute och går med hundarna t...

Av Anna Englund - 9 juni 2012 05:04

Japp om ca 2 timmar så får jag byta om och åka hem och sova.. Och det ska jag göra och hoppas på att mitt förkylningslock i örat som gör mig nästan döv har släppt när jag vaknar.. Vore jag inte så trött hade jag tagit ut hundarna på en längre vända...

Ovido - Quiz & Flashcards