Tobotroll-om trollen på landet

Direktlänk till inlägg 4 maj 2009

3 ska bli 4:D

Av Anna Englund - 4 maj 2009 08:21

Min svårslagna present till Mange var att att jag är gravid så vi ska ha en bebis efter jul:D

Så jag är bara i v6 och jag vet att många tycker att man ska vänta innan man berättar nåt. Men jag anser att det gör detsamma för händer det nåt så gör det detsamma om jag har berättat eller inte. Och skulle det hända något så är det bara kroppens sätt att göra sig av med något som är fel och då får vi försöka igen.

Det bästa av allt är att det blev till på den naturliga vägen så den här gången slapp vi hålla på med provrör och syskonförsök..Jätteskönt...Så sammanlagt så har det tagit mig 7 år att bli gravid på egen hand...

Så det var min present och hemlis:D

 
 
Johanna

Johanna

4 maj 2009 09:33

Grattis! Härligt att höra =) Kramiz

http://leia1313.bloggagratis.se

 
Helena

Helena

4 maj 2009 09:57

Så sant! Grattis igen!! Kram

http://www.faramira.bloggagratis.se

 
Åsa-Teres

Åsa-Teres

4 maj 2009 14:23

Grattis hela familjen! Det är så roligt och jag blir alldeles bebissjuk fast jag har en treveckors bebis hemma! Mitt löfte om att ALDRIG gå igenom en graviditet och förlossning igen glömde jag samma sekund jag hörde om er lycka! Kram på er!

http://www.flaxen.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

4 maj 2009 17:24

Stort grattis håller tummarna att allt går bra

http://www.moalitz.com

 
Ingen bild

Dreverjägarn

4 maj 2009 22:04

Där ser du ,en gammal 4-barns far känner vibbarna.Jättegrattis och du vet att utmaningen står kvar.Jag får väl ta hand om er bägge två;-))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Englund - 23 juli 2012 08:56

Nuförtiden hittar ni mig på trissmamman.blogg.se

Av Anna Englund - 21 juli 2012 03:15

En bild säger det mesta om hur jag haft det idag..

Av Anna Englund - 20 juli 2012 09:53

Det är måttligt kul att vakna och ha ont överallt och veta att jag har tre nätter framför mig att jobba. Så dagen går i grinighetens tecken och det är väl sådär......

Av Anna Englund - 19 juli 2012 13:02

Äntligen kom appen! Nu blir det betydligt enklare att blogga för mig. Jag är alltid ute på språng någonstans känns det som och då finns varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn.. Men nu kan jag ju blogga när jag är ute och går med hundarna t...

Av Anna Englund - 9 juni 2012 05:04

Japp om ca 2 timmar så får jag byta om och åka hem och sova.. Och det ska jag göra och hoppas på att mitt förkylningslock i örat som gör mig nästan döv har släppt när jag vaknar.. Vore jag inte så trött hade jag tagit ut hundarna på en längre vända...

Ovido - Quiz & Flashcards