Tobotroll-om trollen på landet

Direktlänk till inlägg 22 juni 2009

Hem till goproppan imorgon:D

Av Anna Englund - 22 juni 2009 21:23

Imorgon bär det av till staden och min gopropp Lisa för en trevlig eftermiddag med mycket skratt och prat. Elsa tjatar redan om när vi ska åka för hon vill hoppa på "hoppstudsen" med Lisa och Bella:) Det är jättekul att hon gillar dom så mycket eftersom Lisa är en av få arbetskollegor som jag har bra kontakt med och är den som jag umgås mest med privat. Blir nog så med en lättsam människa med samma intressen. Jag tycker det är vansinnigt tråkigt att inte kunna jobba och prata med henne på nätterna men det tar jag igen på telefon och fikastunder ist:D

Sen får vi se om jag eventuellt får finbesök av Marie och Frida från jobbet på torsdag..Skulle vara kul isf om dom hittar hit till min lilla håla:P


Jag funderar starkt på att spela in ljudet från vårt avlopp i köket och använda det som sms signal..Det har nåt skumt typ kluck ljud för sig så fort vi eller dom på våningen under spolar vatten..Det blev nåt riktigt skumt med avloppet när han under oss installerade sitt nya kök..

Men men det kanske blir fixat nån gång under en tio års period eller nåt...den som bor här då lär ju få veta det...


På fredag ska Elsa åka till min mormor i Nynäshamn så då får jag semester...det ska bli såå skönt..Jag behöver verkligen lite tid för mig själv just nu och bara göra det jag vill och få sova ut om dagarna utan att bli väckt sju på morgonen av en fröken som hittar på sattyg...


Nej nu ska jag titta klart på criminal mainds och sen är det duschen och sängen som gäller...

 
 
Ingen bild

Marie

23 juni 2009 08:08

Hej på dig..
Jo du jag hittar ut i hålan för jag har ju varit där förr.. Massor med gånger..haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Englund - 23 juli 2012 08:56

Nuförtiden hittar ni mig på trissmamman.blogg.se

Av Anna Englund - 21 juli 2012 03:15

En bild säger det mesta om hur jag haft det idag..

Av Anna Englund - 20 juli 2012 09:53

Det är måttligt kul att vakna och ha ont överallt och veta att jag har tre nätter framför mig att jobba. Så dagen går i grinighetens tecken och det är väl sådär......

Av Anna Englund - 19 juli 2012 13:02

Äntligen kom appen! Nu blir det betydligt enklare att blogga för mig. Jag är alltid ute på språng någonstans känns det som och då finns varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn.. Men nu kan jag ju blogga när jag är ute och går med hundarna t...

Av Anna Englund - 9 juni 2012 05:04

Japp om ca 2 timmar så får jag byta om och åka hem och sova.. Och det ska jag göra och hoppas på att mitt förkylningslock i örat som gör mig nästan döv har släppt när jag vaknar.. Vore jag inte så trött hade jag tagit ut hundarna på en längre vända...

Ovido - Quiz & Flashcards