Tobotroll-om trollen på landet

Direktlänk till inlägg 28 juni 2009

Min hektiska helg...

Av Anna Englund - 28 juni 2009 23:08

Min hektiska helg började i fredags..Åkte vid elva till Nynäshamn med Elsa för hon ska vara hos min mormor till fredag. På vägen fick vi ta ett stopp hos min syster och hämta en barnvagn som mormor kan köra, hon tycker vår trehjuling är svår. Sen var jag kvar i Nynäshamn hela dagen, pappas tjej Lena var med oxå. Så vi var nere i hamnen och tittade i småbodarna där, vi var även till svandammen och matade fåglarna. Elsa tyckte det var jättekul när änderna stal brödet direkt ur hennes händer, själv var jag mest livrädd för den stora ilskan svanhannen:D Sen blev det klädshopping ett tag och sen middag hos mormor för att sen sätta oss i bilen för en 20 mil lång hemresa..*pust* I lördags då var det bara att kliva upp och köra iväg Loke till svärföräldrarna för de skulle vara hundvakt medans vi var på fest..Därefter hem, göra sig iordning och hämta upp pappa och Lena och iväg på en liten fördrink hos "Pettsson". Och sen därifrån till logdansen där vi blev kvar till halv tre på morgonen:D Men det är faktiskt ganska kul att vara nykter och se hur alla andra gör bort sig..och bäst av allt är att man mår bra när man vaknar*ler*

Och idag har jag hunnit vara till Alunda två gånger..Först för att hämta hem Loke och sen blev det en sväng till hundklubben på kvällningen utan hund...det är alldeles för varmt för honom nu så vill jag träna honom så lär jag få göra det kl3 på natten och då vill jag helst sova faktiskt...

Lägger ut lite blandade bilder från helgen från mormor och logdansen med uppträdande av värdparet:D Har aldrig skrattat så mycket tror jag som ni förstår när ni ser bilden kanske...

Nej nu är det nog dags för dusch och isäng, ska till stan imorgon på ultraljud och kolla hur många inneboende jag har:D


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Englund - 23 juli 2012 08:56

Nuförtiden hittar ni mig på trissmamman.blogg.se

Av Anna Englund - 21 juli 2012 03:15

En bild säger det mesta om hur jag haft det idag..

Av Anna Englund - 20 juli 2012 09:53

Det är måttligt kul att vakna och ha ont överallt och veta att jag har tre nätter framför mig att jobba. Så dagen går i grinighetens tecken och det är väl sådär......

Av Anna Englund - 19 juli 2012 13:02

Äntligen kom appen! Nu blir det betydligt enklare att blogga för mig. Jag är alltid ute på språng någonstans känns det som och då finns varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn.. Men nu kan jag ju blogga när jag är ute och går med hundarna t...

Av Anna Englund - 9 juni 2012 05:04

Japp om ca 2 timmar så får jag byta om och åka hem och sova.. Och det ska jag göra och hoppas på att mitt förkylningslock i örat som gör mig nästan döv har släppt när jag vaknar.. Vore jag inte så trött hade jag tagit ut hundarna på en längre vända...

Ovido - Quiz & Flashcards