Tobotroll-om trollen på landet

Direktlänk till inlägg 26 juli 2009

Går det att spränga 1000 besökar gränsen den här månaden tro...?

Av Anna Englund - 26 juli 2009 14:19

Kolla på statistiken och upptäcker att jag snart nått 1000 unika besökare...Lite häftigt då mitt bloggande bara är ett sätt att skriva av mig det som surrar runt i huvudet..


Jag går fortfarande som i ett litet rus:D Har inte riktigt förstått att det faktiskt gick vår väg den här gången med hus, och att det är ett hus som känns som att komma hem.. Elsa bara pratar hela dagarna om sin pool som hon ska ha på SIN gräsmatta, hon är för go:)

Hon har verkligen saknat att ha en gräsmatta att leka på, har visserligen jag med, så sen kommer hon bara att kunna öppna dörren och gå ut och leka...Helt jävla underbart!!!


Annars då igår var vi ut till ett par vänner som har husvagn i Ängskär så vi åkte dit och åt god mat och surrade lite strunt medans ungarna lekte. När vi kom dit så kom det ett åskoväder och drog förbi och det låter verkligen maffigt när man är vid havet och mullret tar resonans på vattnet...Då kan man verkligen säga att det mullrar..så det blev sen hemgång igår med så idag blir det bara en slappardag och ta igen sig efter en hektiskt vecka med många upplevelser:)

Så nu ska jag ta mig en kopp kaffe och slösurfa lite..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Englund - 23 juli 2012 08:56

Nuförtiden hittar ni mig på trissmamman.blogg.se

Av Anna Englund - 21 juli 2012 03:15

En bild säger det mesta om hur jag haft det idag..

Av Anna Englund - 20 juli 2012 09:53

Det är måttligt kul att vakna och ha ont överallt och veta att jag har tre nätter framför mig att jobba. Så dagen går i grinighetens tecken och det är väl sådär......

Av Anna Englund - 19 juli 2012 13:02

Äntligen kom appen! Nu blir det betydligt enklare att blogga för mig. Jag är alltid ute på språng någonstans känns det som och då finns varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn.. Men nu kan jag ju blogga när jag är ute och går med hundarna t...

Av Anna Englund - 9 juni 2012 05:04

Japp om ca 2 timmar så får jag byta om och åka hem och sova.. Och det ska jag göra och hoppas på att mitt förkylningslock i örat som gör mig nästan döv har släppt när jag vaknar.. Vore jag inte så trött hade jag tagit ut hundarna på en längre vända...

Ovido - Quiz & Flashcards