Tobotroll-om trollen på landet

Direktlänk till inlägg 29 juli 2009

Facebook-skadad...

Av Anna Englund - 29 juli 2009 21:48

Hur kan man bli så fast av något som egentligen mest bara är en stor lekstuga på webben?? Jag är skadad det kan jag erkänna på en gång... Det berömda Facebook eller Fb som det beskrivs oxå...Visst är det kul att hitta gamla vänner men allting annat då, skicka blommor hit, göra tester dit. Och det senaste skapa ditt eget farmar samhälle...Ha ha ha jag tycker det är helt underbart:D Undrar vem det är som kommer på allting??Han eller hon lär ju ha så mycket fantasi i huvudet och nada till liv för att orka fundera ut allting...

Aja det är väl bara att inse snart så kommer all kommunikation här hemma ske genom fb oxå och Elsa kommer skaffa en sida så fort hon förstår det som står på sidorna...Det är väl den nya eran som kommer...


Nu på kvällen har Mange varit duktig igen, han har varit ute och sprungit med Loke...Och det är välbehövligt för båda två(men dock mest för Mange) han har legat av sig lite och blivit bekväm sen han slutade träna fotboll och alla vet ju att det är nyttigt med motion...tänk om jag oxå kunde...

Jaja bebisen kommer ju faktiskt ut och då ska det börjas promeneras...kanske....lite iaf...

Nej nu är slappadags på soffan(igen) en stund sen duschen och hopp isäng..


En hälsning till mammorna därute: Lämna aldrig barnen oövervakade med blåbär!! De kan stoppa dem i naveln och det går banne mig inte att få bort*asg*

 
 
Åsa-T

Åsa-T

29 juli 2009 22:30

Alltså, angående kommunikation via FB. Här hemma brukar ganska många kvällar utspela sig så att Jocke sitter framför ena datorn och spelar WOW (World of Warcraft) och jag sitter med laptoppen i knäet och spelar sims eller surfar omkring (oftast face-bookar jag...) och vi "pratar" med varandra via MSN fast vi sitter typ två meter ifrån varandra...

http://www.flaxen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Englund - 23 juli 2012 08:56

Nuförtiden hittar ni mig på trissmamman.blogg.se

Av Anna Englund - 21 juli 2012 03:15

En bild säger det mesta om hur jag haft det idag..

Av Anna Englund - 20 juli 2012 09:53

Det är måttligt kul att vakna och ha ont överallt och veta att jag har tre nätter framför mig att jobba. Så dagen går i grinighetens tecken och det är väl sådär......

Av Anna Englund - 19 juli 2012 13:02

Äntligen kom appen! Nu blir det betydligt enklare att blogga för mig. Jag är alltid ute på språng någonstans känns det som och då finns varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn.. Men nu kan jag ju blogga när jag är ute och går med hundarna t...

Av Anna Englund - 9 juni 2012 05:04

Japp om ca 2 timmar så får jag byta om och åka hem och sova.. Och det ska jag göra och hoppas på att mitt förkylningslock i örat som gör mig nästan döv har släppt när jag vaknar.. Vore jag inte så trött hade jag tagit ut hundarna på en längre vända...

Ovido - Quiz & Flashcards