Tobotroll-om trollen på landet

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2009

Ul idag...och funderingar på hämd...

Av Anna Englund - 7 augusti 2009 22:35

var som sagt på ultraljud idag och allt såg bra ut..eller ja det dom kunde se iaf. H*n ville inte riktigt vara med så h*n gömde sig längst in och rullade ihop sig som en boll och vägrade flytta sig...Ha ha de bådar inte gott inför framtiden om h*n är så envis redan i magen:D

Var in på Lindex i dag oxå när jag var i stan och såg världens gulligaste fleece overall så jag var bara tvungen att köpa den...har visserligen en redan men det gör inget om man har två heller den var ju på rea så den kostade bara 99.50

 Efter att jag kom hem har det inte blivit mycket gjort, jag lade mig att vila en stund dels så var jag så trött och så värkte det i fogarna efter allt sittande i bilen..Annars så har jag mest tillbringat kvällen framför tvn lite lätt irriterad på karln...Han blev medlem på det berömda facebook för drygt 1 vecka sen och nu kan han sitta där i flera timmar om dan...Jag menar så kul är det inte och det finns inte så mycket att titta på där heller...Så han har suttit vid datorn hela kvällen tills jag blev irriterad och tyckte att han kunde ju komma ut i vardagsrummet och vara lite social...Så det gjorde han ( efter 1 timme ca) och var social i säkert 10 min sen somnade han på soffan så nu sitter jag här vid datorn och är irriterad och funderar starkt på att hälla en hink med isvatten över honom bara för att bli på bra humör:) Jag menar skadeglädjen är ändå den sanna glädjen...


Så det var faktiskt allt från mig för idag, nu ska jag fundera på nån illvillig hämd mot min osociala karl sen är det sängen som gäller måste iväg och köpa present imorgon fm för Elsa ska på barnkalas..

Så god natt på er därute..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Englund - 23 juli 2012 08:56

Nuförtiden hittar ni mig på trissmamman.blogg.se

Av Anna Englund - 21 juli 2012 03:15

En bild säger det mesta om hur jag haft det idag..

Av Anna Englund - 20 juli 2012 09:53

Det är måttligt kul att vakna och ha ont överallt och veta att jag har tre nätter framför mig att jobba. Så dagen går i grinighetens tecken och det är väl sådär......

Av Anna Englund - 19 juli 2012 13:02

Äntligen kom appen! Nu blir det betydligt enklare att blogga för mig. Jag är alltid ute på språng någonstans känns det som och då finns varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn.. Men nu kan jag ju blogga när jag är ute och går med hundarna t...

Av Anna Englund - 9 juni 2012 05:04

Japp om ca 2 timmar så får jag byta om och åka hem och sova.. Och det ska jag göra och hoppas på att mitt förkylningslock i örat som gör mig nästan döv har släppt när jag vaknar.. Vore jag inte så trött hade jag tagit ut hundarna på en längre vända...

Ovido - Quiz & Flashcards