Tobotroll-om trollen på landet

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2009

Barnkalas och överk*t hund..

Av Anna Englund - 9 augusti 2009 22:43

Fullt upp hela helgen känns det som.. Barnkalas igår på em sen hem och åt och efter det var vi ner till pizzerian och tog en glass med pappa och Lena mfl. Sen var det bara hemgång och sängen kvar så var lördagen slut.. Idag har vi varit hos pappa och Lena hela em för Elsa ville bada i poolen där. Sen var det hem och mat som gällde och medans Mange lagade mat passade jag på att vila lite, bebben lever om som en vilde så jag får så ont överallt och då är det skönt att sträcka på sig. Efter maten var det dags för Elsa att duscha ur helgens diverse matrester ur håret då det är dags för dagis imorgon och hon kan ju inte gärna komma med tårta, glass, salladsdressing mm i håret:) Och sen isäng med henne och det var ju enkelt för hon hade redan somnat på soffan med handduken..


Vi misstänker att det finns en löptik här nånstans för Loke visar misstänkta tecken på löpsjuka:(

Han går omkring och piper och vankar och är allmänt rastlös...och är inte det tillräckligt tydligt så måste han dessutom gå omkring med snorren framme 95% av sin vakna tid...trevligt liksom...Tom Elsa ifrågasätter varför han har "kabeln" framme och vad ska man svara på det? "Jo du förstår lilla gumman, Loke är så j-a kåt så han måste ha den framme i förebyggande syfte utifall att det skulle dyka upp en läcker tik som är sugen"

Eller inte kanske...så man får glatt säga att det är så hundar gör ibland när de är lite till sig..*hrmm*


Nej nu får det va nog med datorn nu är det dags för ghost hunters så hörs imorgon..

 
 
Åsa-Teres

Åsa-Teres

10 augusti 2009 22:24

Kanske är det Milous doftspår i hundgården som gör honom kollrig?

http://www.flaxen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Englund - 23 juli 2012 08:56

Nuförtiden hittar ni mig på trissmamman.blogg.se

Av Anna Englund - 21 juli 2012 03:15

En bild säger det mesta om hur jag haft det idag..

Av Anna Englund - 20 juli 2012 09:53

Det är måttligt kul att vakna och ha ont överallt och veta att jag har tre nätter framför mig att jobba. Så dagen går i grinighetens tecken och det är väl sådär......

Av Anna Englund - 19 juli 2012 13:02

Äntligen kom appen! Nu blir det betydligt enklare att blogga för mig. Jag är alltid ute på språng någonstans känns det som och då finns varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn.. Men nu kan jag ju blogga när jag är ute och går med hundarna t...

Av Anna Englund - 9 juni 2012 05:04

Japp om ca 2 timmar så får jag byta om och åka hem och sova.. Och det ska jag göra och hoppas på att mitt förkylningslock i örat som gör mig nästan döv har släppt när jag vaknar.. Vore jag inte så trött hade jag tagit ut hundarna på en längre vända...

Ovido - Quiz & Flashcards