Tobotroll-om trollen på landet

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2009

Fredag igen då..

Av Anna Englund - 30 oktober 2009 18:39

Jaha så var det fredag igen då... Veckorna bara flänger förbi tycker jag. Och inte får man nåt nyttigt gjort ändå utan man bara går och drönar här hemma och blir tjockare och tjockare.

Och den här gången kan man ju inte njuta och vila upp sig inför det som komma skall eftersom Elsa finns och hon kräver ju sitt så att säga.. Men det var ju mitt val att det skulle bli fler i familjen så då får jag stå mitt kast om inte annat kan jag trösta mig med att dom blir stora och flyttar hemifrån senSkrattande


Just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, Mange leker kock idagFörvånad så det blir hemmagjorda hamburgare och kroketter...*mumma*

Sen ska vi antagligen rulla över till Ektomta och ta en fika på maten och prata lite strunt. Är skönt att komma iväg och nu är det ju så mycket närmre med så man kan åka en kväll bara ändå..

Imorgon är det dags för styckning av älg så hela dan kommer vara fullbokad...

 
 
LaMari

LaMari

30 oktober 2009 18:52

Visst är det skönt med fredagar?! I dag har jag varit ledig och städat och haft mig. Det är så skönt med en ledig dag och jag önskar jag kunde vara ledig alla fredagar. Ha en bra helg! Kram Laila

http://lamarisblogg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Englund - 23 juli 2012 08:56

Nuförtiden hittar ni mig på trissmamman.blogg.se

Av Anna Englund - 21 juli 2012 03:15

En bild säger det mesta om hur jag haft det idag..

Av Anna Englund - 20 juli 2012 09:53

Det är måttligt kul att vakna och ha ont överallt och veta att jag har tre nätter framför mig att jobba. Så dagen går i grinighetens tecken och det är väl sådär......

Av Anna Englund - 19 juli 2012 13:02

Äntligen kom appen! Nu blir det betydligt enklare att blogga för mig. Jag är alltid ute på språng någonstans känns det som och då finns varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn.. Men nu kan jag ju blogga när jag är ute och går med hundarna t...

Av Anna Englund - 9 juni 2012 05:04

Japp om ca 2 timmar så får jag byta om och åka hem och sova.. Och det ska jag göra och hoppas på att mitt förkylningslock i örat som gör mig nästan döv har släppt när jag vaknar.. Vore jag inte så trött hade jag tagit ut hundarna på en längre vända...

Ovido - Quiz & Flashcards