Tobotroll-om trollen på landet

Direktlänk till inlägg 16 november 2009

Något jag saknar på denna blogg...

Av Anna Englund - 16 november 2009 20:40

Är att man inte kan ladda upp filmer direkt från datorn. På min hundblogg har man den möjligheten istället för att man måste ta det via youtybe. Jag kanske inte vill ha användarkonton överallt...Tycker det är tillräckligt med dom jag har.

Idag har jag varit på Bm besök och allt var bra förutom mitt blodvärde men så är de ju alltid. Magen hade vuxit 5cm på 4 veckor och bebben låg jättelångt ner fortfarande. Så från att ha legat under undre kurvan ligger jag nu nästan på normalkurvan...Ja det är bra festligt hur det kan vara ibland..

Grattis Jessica och Fredde till er lilla EddieSkrattande

Han kom som en raket när han väl behagade titta ut..


Hoppas att min skyndar på lite mer den här gången så det inte blir lika långdraget som sist...

Men det lär ju visa isf och ut kommer dom alltid...

Annars så har det inte hänt så mycket idag, min gammelmormor ska få komma hem imorgon eller på onsdag hon hade inte lunginflammation och hon var pigg och uppe och gick..Skönt..

Jag har plockat med tvätten så nu är nästan all tvätt borta från sovrummet, men det lär ju inte vara så länge..

Jag har även flytat upp Sunes mat till övervåning då det finns 2 st skurkar här hemma som sätter igång att söka av hela köket i bords/bänknivå så fort tv stängs av och vi går upp och lägger oss. Och det känns som att det blir dyrt att föda två stora hundar på kattmat...Men allt har ett straff, äter man nästan ett halvt kilo katttorrfoder så blir man dålig i magen vilket Waldo har lärt sig nu på kvällen..Ha ha..

Så det blir spännande och se vad de ska hitta på inatt för hyss, igår natt höll dom på och hittade på sattyg till 2-tiden så jag vet inte hur många vändor jag var ner och gormade på dom..


Nej nu ska jag ta min godispåse och kasta mig framför tvn och kika på CSI...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Englund - 23 juli 2012 08:56

Nuförtiden hittar ni mig på trissmamman.blogg.se

Av Anna Englund - 21 juli 2012 03:15

En bild säger det mesta om hur jag haft det idag..

Av Anna Englund - 20 juli 2012 09:53

Det är måttligt kul att vakna och ha ont överallt och veta att jag har tre nätter framför mig att jobba. Så dagen går i grinighetens tecken och det är väl sådär......

Av Anna Englund - 19 juli 2012 13:02

Äntligen kom appen! Nu blir det betydligt enklare att blogga för mig. Jag är alltid ute på språng någonstans känns det som och då finns varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn.. Men nu kan jag ju blogga när jag är ute och går med hundarna t...

Av Anna Englund - 9 juni 2012 05:04

Japp om ca 2 timmar så får jag byta om och åka hem och sova.. Och det ska jag göra och hoppas på att mitt förkylningslock i örat som gör mig nästan döv har släppt när jag vaknar.. Vore jag inte så trött hade jag tagit ut hundarna på en längre vända...

Ovido - Quiz & Flashcards