Tobotroll-om trollen på landet

Direktlänk till inlägg 30 november 2009

Skulle kunna...

Av Anna Englund - 30 november 2009 16:29

Jag hade kunnat lägga ut bilder från hur mitt hem såg ut när jag kom hem men jag var helt enkelt för förbannad på hundarna så jag kom mig inte ens för att ta nåt kort... De hade varit på övervåningen igen då och röjt och ätit kattmat och självklart så åkte ju ena blomman i fönstret med på vägen ner så det var jord överallt...  

Så jag var bara tvungen att ringa och gorma lite på Mange för det är hans hund som har lärt min och hur lätt är det att få bort det nu...Så en grind i trappan och intensivlydnadskurs för Mange och Loke så kanske det blir nån ordning ...annars finns risken att jag    hundkräket och kanske utövar lite sånt här på Mange    så att han förstår...

Tror ni det hjälper??  



Ha det är ju ganska kul det här med smileys, det förenklar för mig när jag ska försöka beskriva känslor...


Men jag har inte hittat någon som förklarar hur lätt det är att raka bikinilinjen när man är höggravid...Inte det lättaste kan säga med en mage ivägen och gå på känn kan ju va direkt livsfarligt...Och fråga karln om hjälp..eh nej..

Det får va varning för skogstroll och hottentottar därnere helt enkelt, jag har ju inte sett urskogen på flera flera veckor..Och det man inte vet lider man ju inte av  


Jag får helt enkelt ta den överaskningen efter förlossningen.


Nej nu ska jag börja med maten, idag blir det pastasås med bacon och ärtor och majs med lite creme bonjour mm i och pastasnäckor...mums..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Englund - 23 juli 2012 08:56

Nuförtiden hittar ni mig på trissmamman.blogg.se

Av Anna Englund - 21 juli 2012 03:15

En bild säger det mesta om hur jag haft det idag..

Av Anna Englund - 20 juli 2012 09:53

Det är måttligt kul att vakna och ha ont överallt och veta att jag har tre nätter framför mig att jobba. Så dagen går i grinighetens tecken och det är väl sådär......

Av Anna Englund - 19 juli 2012 13:02

Äntligen kom appen! Nu blir det betydligt enklare att blogga för mig. Jag är alltid ute på språng någonstans känns det som och då finns varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn.. Men nu kan jag ju blogga när jag är ute och går med hundarna t...

Av Anna Englund - 9 juni 2012 05:04

Japp om ca 2 timmar så får jag byta om och åka hem och sova.. Och det ska jag göra och hoppas på att mitt förkylningslock i örat som gör mig nästan döv har släppt när jag vaknar.. Vore jag inte så trött hade jag tagit ut hundarna på en längre vända...

Ovido - Quiz & Flashcards