Tobotroll-om trollen på landet

Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

Allt som kan gå fel har verkligen gjort det...

Av Anna Englund - 25 januari 2010 12:26

Har varit dålig på att skriva men det beror på tt vi har nåt virus i datorn som gör att den stänger av sig. Och när man har skrivit samma inlägg X flera och det försvinner så ledsnar man.. Sen har det varit rätt mycket här hemma, Elsa är jättetrotsig och speciellt mot mig, men det är ju för att Olivia har kommit till stor del så det ska väl ge sig. Sen strular det som fan med mitt ena bröst när det gäller amningen. Det har varit sår, mjölkstockning, ev inflammation. Och från igår morse så har jag haft sjukt ont i det och fått pumpa enbart för nu har jag en megainflammation i en mjölkgång vilket resulterade i blodblandat var och en ohygglig smärta när man rör vid bröstet. Så idag har jag pratat med sjukhuset så jag ska dit snart så förhoppningsvis så får jag medicin så det blir bra. Men fortsätter det att strula som nu då slutar jag nog helt med amningen för det är inte värt det. Smärta och frustration för mig och tilläggsmatning för Olivia och då kan hon lika bra äta bara ersättning så hon blir mätt varje gång..


Jaja jag återkommer om detta problem..

 
 
Åsa-T

Åsa-T

25 januari 2010 19:08

Åh vad hemskt, jag lider verkligen med dig! Amning kan vara värsta tortyren... Mjölkersättning = typ jordens bästa uppfinning!

http://www.flaxen.bloggagratis.se

 
Fia

Fia

27 januari 2010 15:30

Men fasiken Anna!!!!!! Lider med dig.... :-(

http://www.fiaeleonora.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Englund - 23 juli 2012 08:56

Nuförtiden hittar ni mig på trissmamman.blogg.se

Av Anna Englund - 21 juli 2012 03:15

En bild säger det mesta om hur jag haft det idag..

Av Anna Englund - 20 juli 2012 09:53

Det är måttligt kul att vakna och ha ont överallt och veta att jag har tre nätter framför mig att jobba. Så dagen går i grinighetens tecken och det är väl sådär......

Av Anna Englund - 19 juli 2012 13:02

Äntligen kom appen! Nu blir det betydligt enklare att blogga för mig. Jag är alltid ute på språng någonstans känns det som och då finns varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn.. Men nu kan jag ju blogga när jag är ute och går med hundarna t...

Av Anna Englund - 9 juni 2012 05:04

Japp om ca 2 timmar så får jag byta om och åka hem och sova.. Och det ska jag göra och hoppas på att mitt förkylningslock i örat som gör mig nästan döv har släppt när jag vaknar.. Vore jag inte så trött hade jag tagit ut hundarna på en längre vända...

Ovido - Quiz & Flashcards