Tobotroll-om trollen på landet

Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

Hur många karlar behövs?

Av Anna Englund - 22 februari 2010 15:10

I lördags när vi satt och disskuterade detta problem med att raka härligheten därnere när man är gravid så kom vi på nåt underligt vis in på vaxning och då kom vi genast in på nästa fråga..


Hur många karlar behövs för att vaxa en pung?


Skriv en kommentar med er bästa gissning, skriv mailadress. Bästa svaret vinner ett hemligt paket!!

Vinnare utses på fredag 26 februari.


 
 
Ingen bild

ankan!

22 februari 2010 15:33

hahahahahahaha!
så du kom ihåg det! jag skriver utom tävlan eftersom jag var med och diskuterade svaret....

men; för att övriga tävlande ska få en litet hum om hur vi funderade så...
under diskussonen framkom en hel del smaskigt;)
tex, pungen är ju ett organ(tror jag) som kan te sig i olika former, ibland kort och krusig, ibland låång och sladdrig.. och jag tror ju att det kan finnas vissa svårigheter med vaxning beroende på vilket "tillstånd" pungen är i vid ev vaxningstillfälle; eller?!?!?!
kan inte ngn kille som gjort en vaxning skriva och berätta hur fn man gör?!?!?! jag är sjukt nyfiken!!

 
Helena

Helena

22 februari 2010 21:19

Jag har lite difusa minnen om just pungar...Men det är nog bäst om det inte är nån karl alls utan en tjej som gör det ;)

http://www.faramira.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anna/tobotroll

22 februari 2010 21:58

Helena: Ja jag kan tänka mig att minnena är lite diffusa:) ha ha..hade jag inte ammat så hade jag varit i den klubben oxå..
Och ja Ankan jag är oxå sjukt nyfiken..

 
Ingen bild

Linda

23 februari 2010 09:02

Den var bra!!! Kanske 4... två som stramar upp och en som drar och en som är försökskanin...kram

 
Fia

Fia

23 februari 2010 11:23

hmm...Skulle skriva att det är nog bäst att en kvinna gör det men så såg jag att det redan var skrivet, så jag får väl säga 8. Försökskaninen, den som utför själva handlingen och de andra 6 som läser bruksanvisningen! :-D

http://www.fiaeleonora.blogg.se

 
GammalFjortis

GammalFjortis

23 februari 2010 17:20

Ingen! sen när vaxar killar pungen?..? Jag tror inte de tål smärtan...

http://Www.gammalFjortis.se

 
Ingen bild

HW

24 februari 2010 23:48

hahaa... jaa ni, jag vaxar ... alltså jag har gått kurs och har prylarna men aldrig fått prova en pung .... heheee ... varning!! Utmaning lr ?

Tekniken sitter i den som vaxar så klart, och de långhåriga måste trimmas ner först. :) Så är det en tjej... bara en, men ska karlar göra de .... hela muntersligan behövs nog ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Englund - 23 juli 2012 08:56

Nuförtiden hittar ni mig på trissmamman.blogg.se

Av Anna Englund - 21 juli 2012 03:15

En bild säger det mesta om hur jag haft det idag..

Av Anna Englund - 20 juli 2012 09:53

Det är måttligt kul att vakna och ha ont överallt och veta att jag har tre nätter framför mig att jobba. Så dagen går i grinighetens tecken och det är väl sådär......

Av Anna Englund - 19 juli 2012 13:02

Äntligen kom appen! Nu blir det betydligt enklare att blogga för mig. Jag är alltid ute på språng någonstans känns det som och då finns varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn.. Men nu kan jag ju blogga när jag är ute och går med hundarna t...

Av Anna Englund - 9 juni 2012 05:04

Japp om ca 2 timmar så får jag byta om och åka hem och sova.. Och det ska jag göra och hoppas på att mitt förkylningslock i örat som gör mig nästan döv har släppt när jag vaknar.. Vore jag inte så trött hade jag tagit ut hundarna på en längre vända...

Ovido - Quiz & Flashcards