Tobotroll-om trollen på landet

Direktlänk till inlägg 22 mars 2010

Utbildning hela helgen..

Av Anna Englund - 22 mars 2010 20:05

Ja jag hade ju tänkt att jag skulle skriva om helgens utbildning  igår men jag var så ruggans trött så jag orkade inte helt enkelt.

Och jag är faktiskt fortfarande sketatrött så det blir bara lite kort om det.

Det var en intressant kurs med en del intressanta människor, vissa undantagna men såna är det ju alltid med. Jag fick reda på en del som jag inte visste och en del fick jag bekräftat att det var fel som det har sagt åt mig.

Men nu ska vi vara såpass upplärda att de faktiskt räknar med att vi ska kunna arrangera utställning på hög nivå..Inget som jag tänker göra dock.. Men nån officiell någongång kan jag nog tänka mig  

Så nu har jag lagt en ny titel till mitt cv inom hundvärlden:

Certifierad utställningsarrangör..

Låter fint de  

Och Olivia hon skötte sig exemplariskt båda dagarna, inte ett gnäll överhuvudtaget utan hon åt, sov eller satt och bubblade..


Idag har jag varit hos Helena och planerat lite eventuella hemlisar i framtiden så vi får se om det går av stapeln eller inte...

Imorgon så ska jag och Olivia på babycafe och träffa Johanna som jag gick USK utbildningen ihop med. Det ska bli jättekul, jag tror det var typ 3 år sen sist eller nåt...


Idag kom även PMet på min och Waldos kurs som vi börjar om 1 vecka, vi ska gå grundkurs för Camilla i Östhammar. Vi ska även prata om min och Waldos vårdteams utbildning som målet är att vi ska börja i höst.. Så nu börjar det hända grejor här i Englundska hemmet..ha ha..


Nej nu ska jag nog ta och va lite social...med duschen och sängen iaf...karln sitter ändå och tittar ishockey..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Englund - 23 juli 2012 08:56

Nuförtiden hittar ni mig på trissmamman.blogg.se

Av Anna Englund - 21 juli 2012 03:15

En bild säger det mesta om hur jag haft det idag..

Av Anna Englund - 20 juli 2012 09:53

Det är måttligt kul att vakna och ha ont överallt och veta att jag har tre nätter framför mig att jobba. Så dagen går i grinighetens tecken och det är väl sådär......

Av Anna Englund - 19 juli 2012 13:02

Äntligen kom appen! Nu blir det betydligt enklare att blogga för mig. Jag är alltid ute på språng någonstans känns det som och då finns varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn.. Men nu kan jag ju blogga när jag är ute och går med hundarna t...

Av Anna Englund - 9 juni 2012 05:04

Japp om ca 2 timmar så får jag byta om och åka hem och sova.. Och det ska jag göra och hoppas på att mitt förkylningslock i örat som gör mig nästan döv har släppt när jag vaknar.. Vore jag inte så trött hade jag tagit ut hundarna på en längre vända...

Ovido - Quiz & Flashcards