Tobotroll-om trollen på landet

Direktlänk till inlägg 23 mars 2010

å snön den bara faller ner...

Av Anna Englund - 23 mars 2010 15:16

Man kan ju fundera på vad människan gjort för nåt för att bli så här bestraffade av vädergudarna..

Vårväder och snöfria vägar i lördags, 1,5dm snö och storm i söndags, hyffsat bra väder igår och idag så snöar det igen...

Jag vill ha sommar och värme och framförallt torrt ute. Nu har ju den jobbiga tiden med skitiga hundar börjat och inte blev det bättre av att den "intelligente" grävmaskinisten grävde upp halva tomten så det blev leråker..


Jag förstår inte vad de är med mig men jag är sjukt trött jämt nuförtiden och det är inte blodbrist längre för det värdet är bra. Och jag sover ju faktiskt om nätterna, men ändå så är jag så trött så jag går omkring som en zombie mest..

Det är jättejobbigt att va så här trött hela tiden för jag orkar inte hitta på något heller så jag känner mig mest bara osocial..Helst vill jag bara sova hela tiden  

Jag skyller på vädret och utmattning av att det är mycket att göra hemma.. Det skulle tex behöva dammsugas men jag orkar verkligen inte göra det,bara tanken på det får mig att bli tröttare..Nej men ärligt talat jag är faktiskt så trött jämt så det känns som att jag är yr i huvudet och ska svimma..obehagligt som fan..


Nej nu vaknade Olivia så nu är det dags för öppning av mjölkbaren..

 
 
Helena

Helena

24 mars 2010 10:52

Hör med barnsmorskan, kanske fått en depprison...vet inte ens hur det stavas =) Kram

http://www.faramira.dinstudio.se

 
Carina

Carina

24 mars 2010 19:31

Hej! Har glömt att skriva till dig att jag har en ny blogg..
så du är välkommen dit :)
Kram/Carina

http://www.minfamiljochjag.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Englund - 23 juli 2012 08:56

Nuförtiden hittar ni mig på trissmamman.blogg.se

Av Anna Englund - 21 juli 2012 03:15

En bild säger det mesta om hur jag haft det idag..

Av Anna Englund - 20 juli 2012 09:53

Det är måttligt kul att vakna och ha ont överallt och veta att jag har tre nätter framför mig att jobba. Så dagen går i grinighetens tecken och det är väl sådär......

Av Anna Englund - 19 juli 2012 13:02

Äntligen kom appen! Nu blir det betydligt enklare att blogga för mig. Jag är alltid ute på språng någonstans känns det som och då finns varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn.. Men nu kan jag ju blogga när jag är ute och går med hundarna t...

Av Anna Englund - 9 juni 2012 05:04

Japp om ca 2 timmar så får jag byta om och åka hem och sova.. Och det ska jag göra och hoppas på att mitt förkylningslock i örat som gör mig nästan döv har släppt när jag vaknar.. Vore jag inte så trött hade jag tagit ut hundarna på en längre vända...

Ovido - Quiz & Flashcards