Tobotroll-om trollen på landet

Direktlänk till inlägg 30 mars 2010

Kurs igår med Waldo..

Av Anna Englund - 30 mars 2010 18:34

Ja så var det då dags igår för min och Waldos grundkurs i Östhammar, känns ju inte så optimistiskt när han inte ska hoppa in i bilen utan får börja med att baxa in honom.. Jaja det var bara att gilla läget och åka mot Östhammar, väl framme trodde jag att det var dags för nästa problem nämligen få ur honom ur bilen...men då helt plötsligt så hoppade han ur självmant..WOHOO!! Vilken seger... Kursen gick bättre än jag trodde, han var rädd för de andra hundarna i början men så kände han sig hemma så då tyckte han att han kunde flörta med en liten söt dalmatinertik...gick inte så bra hon tyckte han var lite läskig så hon gömde sig bakom sin matte.. Så när vi kom hem så var jag toknöjd för det hade gått så bra och hänt så mycket åt de positiva hållet på bara en timme..

I övrigt så ligger jag lågt, jag har inte mått bra de senaste dagarna och gör fortfarande inte det så det blir inte skrivet så ofta..

 
 
Johanna

Johanna

31 mars 2010 19:47

Härligt med kurs =) Tack för gratulationerna. Hoppas att du mår bättre snart! Kram Johanna

http://mohagets.webs.com/index.htm

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Englund - 23 juli 2012 08:56

Nuförtiden hittar ni mig på trissmamman.blogg.se

Av Anna Englund - 21 juli 2012 03:15

En bild säger det mesta om hur jag haft det idag..

Av Anna Englund - 20 juli 2012 09:53

Det är måttligt kul att vakna och ha ont överallt och veta att jag har tre nätter framför mig att jobba. Så dagen går i grinighetens tecken och det är väl sådär......

Av Anna Englund - 19 juli 2012 13:02

Äntligen kom appen! Nu blir det betydligt enklare att blogga för mig. Jag är alltid ute på språng någonstans känns det som och då finns varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn.. Men nu kan jag ju blogga när jag är ute och går med hundarna t...

Av Anna Englund - 9 juni 2012 05:04

Japp om ca 2 timmar så får jag byta om och åka hem och sova.. Och det ska jag göra och hoppas på att mitt förkylningslock i örat som gör mig nästan döv har släppt när jag vaknar.. Vore jag inte så trött hade jag tagit ut hundarna på en längre vända...

Ovido - Quiz & Flashcards