Tobotroll-om trollen på landet

Direktlänk till inlägg 25 maj 2010

Jag och listor...

Av Anna Englund - 25 maj 2010 07:30

Jag är inte så mycket för listor men ibland kan jag få ett ryck och svara på en. Så här kommer en lista...


1. Stänger du av mobilen när du sover? Nej, är alldeles för beroende och livrädd för att missa nåt..

2. Vem såg dig senast naken? karln...duschade ihop för att varmvattnet skulle räcka..(otroligt romantiskt va)

3. Hur såg du ut på högstadiet? Smal, tajta kläder och toksminkad..

4. Hur kommer du se ut om tjugo år? Som en babe (ska bara operera om kroppen först)

5. Hur var du på dagis? ganska snäll tror jag..

6. Hur är du att ha som arbetskamrat?
 Trevlig och positiv hoppas jag iaf.!

7. Har du celluliter? Oja!!

8. Biter du på naglarna? Japp

9. Har du något handikapp? Många

10. Är du rädd för att få hängbröst? Man kan inte vara rädd för något man redan har.

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna? Tror inte på Gud men ska jag gissa så är de en man annars så skulle världen varit betydligt bättre

12. Svär du? I ungefär varenda mening

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Nope..

14. Hur homo är du på en skala 1 - 10? Ingen kommentar...:)

15. Tror du på utomjordningar? Absolut!!!

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut? Pannkakor

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Spenat

18. Har du blivit arresterad? Absolut inte!

19. Ljuger du? En vit lögn har väl slunkit ur...

20. Har du kysst en polis? hmmm. Inte vad jag kommer ihåg

21. Är du rädd för Securitasvakter? Nä

22. Har du någonting att dölja? Finns säkert nåt

23. Vad har du på din nyckelknippa? bilnyckel och husnyckel  

24. Är du/har du varit gift? Sedan 4 år 


25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Aldrig! Har han tagit sig dit får han banne mig ta sig hem oxå..
26. Kan du laga cyklar?
Knappt så jag kan cykla...

27. Kan du fixa med bilar? Gasa och svära åt andra är jag skitduktig på resten får andra fixa.

28. Brukar du köra om? Jajamensan


29. Kan du baka bröd? Ja men självklart..

30. Vet du hur man frostar av en frys? Ja men jag gör det för sällanl.

31. Vilken tvserie skulle du helst leva i? det kvittar bara det är varmt där..

 
 
Ingen bild

Helena W

27 maj 2010 13:15

5:an ....hmmm.... fråga mig då ... som bodde på ditt dagis ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Englund - 23 juli 2012 08:56

Nuförtiden hittar ni mig på trissmamman.blogg.se

Av Anna Englund - 21 juli 2012 03:15

En bild säger det mesta om hur jag haft det idag..

Av Anna Englund - 20 juli 2012 09:53

Det är måttligt kul att vakna och ha ont överallt och veta att jag har tre nätter framför mig att jobba. Så dagen går i grinighetens tecken och det är väl sådär......

Av Anna Englund - 19 juli 2012 13:02

Äntligen kom appen! Nu blir det betydligt enklare att blogga för mig. Jag är alltid ute på språng någonstans känns det som och då finns varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn.. Men nu kan jag ju blogga när jag är ute och går med hundarna t...

Av Anna Englund - 9 juni 2012 05:04

Japp om ca 2 timmar så får jag byta om och åka hem och sova.. Och det ska jag göra och hoppas på att mitt förkylningslock i örat som gör mig nästan döv har släppt när jag vaknar.. Vore jag inte så trött hade jag tagit ut hundarna på en längre vända...

Ovido - Quiz & Flashcards