Tobotroll-om trollen på landet

Direktlänk till inlägg 25 maj 2010

Inte still förrän nu..

Av Anna Englund - 25 maj 2010 20:58

Jag har varit i farten sen sex i morse...huu.. Dagen började med en bråkig dotter som på något mystiskt vis kan ta tjugo minuter på sig att få på sig en strumpa.. Sen var det bara att köra henne till dagmamman och åka vidare till Gimo och babycafe. Efter det och en smarrig lunch så var det dags att hämta Elsa och åka till Granngården i Alunda och köpa kycklingfoder. Efter ett besök på affären bar det av hemåt igen för matlagning och middag för familjen. Och nu har jag fixat iordning buren åt kycklingarna som jag hämtar imorgon förmiddag så att det bara är för dom att bo i den. Så nu känns det som att jag har förtjänat en stund i soffan framför tvn med en kopp kaffe.

 
 
Ingen bild

ankie

25 maj 2010 22:48

du är verkligen en frisk fläkt du!! själv har jag tvättat bilen och glott på när morre jobbat.. och tycker att jag utfört stordåd.. men på ngt vis så ligger jag i lä hära:)) men snart är magen väck och då jävlar ska det fixas!!
eloge till dig gumman!!!
kraam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Englund - 23 juli 2012 08:56

Nuförtiden hittar ni mig på trissmamman.blogg.se

Av Anna Englund - 21 juli 2012 03:15

En bild säger det mesta om hur jag haft det idag..

Av Anna Englund - 20 juli 2012 09:53

Det är måttligt kul att vakna och ha ont överallt och veta att jag har tre nätter framför mig att jobba. Så dagen går i grinighetens tecken och det är väl sådär......

Av Anna Englund - 19 juli 2012 13:02

Äntligen kom appen! Nu blir det betydligt enklare att blogga för mig. Jag är alltid ute på språng någonstans känns det som och då finns varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn.. Men nu kan jag ju blogga när jag är ute och går med hundarna t...

Av Anna Englund - 9 juni 2012 05:04

Japp om ca 2 timmar så får jag byta om och åka hem och sova.. Och det ska jag göra och hoppas på att mitt förkylningslock i örat som gör mig nästan döv har släppt när jag vaknar.. Vore jag inte så trött hade jag tagit ut hundarna på en längre vända...

Ovido - Quiz & Flashcards