Tobotroll-om trollen på landet

Direktlänk till inlägg 18 juni 2010

På väg tillbaka

Av Anna Englund - 18 juni 2010 14:09

Jag börjar äntligen se ett ljus i slutet..

Efter 2 veckor med jordens hosta och utan röst så börjar det ge med sig nu. Jag kan göra mig förstådd och jag kan gå utan att få jordens hostattack som leder till andnöd. Detta i kombination med noll aptit har lett till en drastisk viktnedgång upptäckte jag nu när jag ställde mig på vågen och såg att vikten börjar på siffran 5 istället för 6 el 7... Hua! Så nu kommer det mindre roliga arbetet med att äta upp sig igen och det är inte det lättaste för mig. Men jag måste för jag hatar att se ut som ett vandrande skelett.. Det är INTE snyggt att va 1.80 och väga 55kg!! Man ser mest anorektisk ut...

Så nu blir det till och göra ett mat maraton som för ett par år sen, äta nåt hela tiden bara för att få hull igen... Och det är skitjobbigt!!


Aja nog om det, i söndags var det dop för Olivia, det kommer bilder när jag har hittat usb sladden.. Det gick jättebra, hon var tyst och nöjd hela tiden.

I måndags fick jag ett tokryck vilket ledde till att jag klippte av mitt långa hår och färgade det rött som jag visade på bild häromdagen. Jag får ett sånt ryck med jämna mellanrum när jag bara toklessnar på mitt hår.. Och det är rena befrielsen att bara åka till frissan och säga "klipp hur du vill".

Så nu är jag nöjd nästan, jag ska bara färga det en gång till så att det blir mörkrött sen är jag helt nöjd..


Nej nu ska jag stuva in barnen i bilen och åka till Granngården och affären.

 
 
Emmy

Emmy

18 juni 2010 14:42


Du kan få några kilon av mig.

*ger*

http://www.artanimagen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Englund - 23 juli 2012 08:56

Nuförtiden hittar ni mig på trissmamman.blogg.se

Av Anna Englund - 21 juli 2012 03:15

En bild säger det mesta om hur jag haft det idag..

Av Anna Englund - 20 juli 2012 09:53

Det är måttligt kul att vakna och ha ont överallt och veta att jag har tre nätter framför mig att jobba. Så dagen går i grinighetens tecken och det är väl sådär......

Av Anna Englund - 19 juli 2012 13:02

Äntligen kom appen! Nu blir det betydligt enklare att blogga för mig. Jag är alltid ute på språng någonstans känns det som och då finns varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn.. Men nu kan jag ju blogga när jag är ute och går med hundarna t...

Av Anna Englund - 9 juni 2012 05:04

Japp om ca 2 timmar så får jag byta om och åka hem och sova.. Och det ska jag göra och hoppas på att mitt förkylningslock i örat som gör mig nästan döv har släppt när jag vaknar.. Vore jag inte så trött hade jag tagit ut hundarna på en längre vända...

Ovido - Quiz & Flashcards