Tobotroll-om trollen på landet

Direktlänk till inlägg 19 juli 2010

Roadtrip.

Av Anna Englund - 19 juli 2010 23:16

Idag har jag varit och lämnat Elsa i Nynäshamn, med på resan var Linda och Alva så det blev som en liten roadtrip för dom eftersom de aldrig varit i Nynäshamn. Kanonväder (som alltid) och trevligt sällskap, kan det bli bättre?

För tillfället är jag jouränka (igen) men det gör inget ganska skönt att det bara är jag och Olivia och doggsen hemma.

Imorgon ska jag och Helena till Emmaus och ska kiika efter nån outfit till lördagsens grillfest med maskeradtema.. Det ska bli så j-a kul med party, jag har ju inte direkt varit bortskämd med sånt det sista året eller så.

Syrran skulle nog komma och hämta en säck foder och så ska jag sälja en säck till Tobo, det  var en där som ville ha till sin stövare. Så jag måste beställa betydligt tidigare än vad som var tänkt men samtidigt så är det ju bara bra med fler som vill köpa för då blir det billigare.


Upptäckte nu på kvällen att jag måste sänka spjälsängarna för Olivia drar sig upp till knästående och därifrån till stående är det inte långt. Så det blir till att sänka innan det händer en olycka och det räcker med hennes blånäsa..






Shoppade kläder idag i Nynhäshamn i deras tokbilliga klädaffär. Det blev:

1 huvtröja, 2 par hipsters och 1 par strumpor åt mig.

6 par ankelstrumpor åt Mange

1 kjol, 1 par randiga leggings, 1 prickig tröja och en vit tröja åt Elsa.

2 par kortärmade bodys, en långärmad tröja, 1 huvjacka, 1 par byxor med matchande tröja åt Olivia.

Allt det för bara 720 kr!!


Bliur nog ett besök till där när vi hämtar Elsa om 1 vecka, jag såg bestämt ett par jeansknickers som ropade på mig i affären..hi hi

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Englund - 23 juli 2012 08:56

Nuförtiden hittar ni mig på trissmamman.blogg.se

Av Anna Englund - 21 juli 2012 03:15

En bild säger det mesta om hur jag haft det idag..

Av Anna Englund - 20 juli 2012 09:53

Det är måttligt kul att vakna och ha ont överallt och veta att jag har tre nätter framför mig att jobba. Så dagen går i grinighetens tecken och det är väl sådär......

Av Anna Englund - 19 juli 2012 13:02

Äntligen kom appen! Nu blir det betydligt enklare att blogga för mig. Jag är alltid ute på språng någonstans känns det som och då finns varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn.. Men nu kan jag ju blogga när jag är ute och går med hundarna t...

Av Anna Englund - 9 juni 2012 05:04

Japp om ca 2 timmar så får jag byta om och åka hem och sova.. Och det ska jag göra och hoppas på att mitt förkylningslock i örat som gör mig nästan döv har släppt när jag vaknar.. Vore jag inte så trött hade jag tagit ut hundarna på en längre vända...

Ovido - Quiz & Flashcards