Tobotroll-om trollen på landet

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2010

Möte och träning på schemat idag

Av Anna Englund - 19 augusti 2010 10:33

Idag ska jag åka och byta hund med syster eftersom jag ska tävla med hennes labbe på lördag. Efter det är det hem och fixa middag och äta och sen iväg till klubben för träning och utställningsmöte. Det börjar ju närma sig utställning och allt det mindre roliga innan som katalogskrivning och kritiklappar ska numreras och skrivas... SKITTRÅKIGT!!! men nödvändigt...

Men samtidigt så är det kul på nåt vis men det är nog bara för att man har utbildningen nu så man vet vad man gör.

Så nu är det bara att hoppas att många anmäler sig och kommer.


Och som vanligt när det närmar sig höst så har jag insett att jag har massor inplanerat.. Lite kort:

21/8 tävling lydnad klass 1.

26/8 Memira besök för ev ögonoperation (även min födelsedag)

29/8 B-figurant MH på klubben

5/9 Int utställning Högbo med Waldo

Spårkurs nån helgdag under september.

Lägfga spår åt våra hundar under september månad.

Svampplockning.

9/10 utställning Jälla ridhus. ev inför älgjakt fest på kvällen

11/10 premiär älgjakt

fortsätta med spår så länge de går.


Och ja sen har jag inte vågat kolla längre fram.

Jag ska även hinna md att utreda min rygg under hösten och ja jag kan göra sånt här så länge det bara är under en dag så jag kan vara krympling dagen efter. Bara för att jag har ont så klarar jag inte av att vara still och det blir bara värre äv det eftersom största problemet är att sitta eller stå..

Nej nog om sånt nu ska jag dricka kaffe och njuta av lugnet när Olivia sover och Elsa har munnen full med mat.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Englund - 23 juli 2012 08:56

Nuförtiden hittar ni mig på trissmamman.blogg.se

Av Anna Englund - 21 juli 2012 03:15

En bild säger det mesta om hur jag haft det idag..

Av Anna Englund - 20 juli 2012 09:53

Det är måttligt kul att vakna och ha ont överallt och veta att jag har tre nätter framför mig att jobba. Så dagen går i grinighetens tecken och det är väl sådär......

Av Anna Englund - 19 juli 2012 13:02

Äntligen kom appen! Nu blir det betydligt enklare att blogga för mig. Jag är alltid ute på språng någonstans känns det som och då finns varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn.. Men nu kan jag ju blogga när jag är ute och går med hundarna t...

Av Anna Englund - 9 juni 2012 05:04

Japp om ca 2 timmar så får jag byta om och åka hem och sova.. Och det ska jag göra och hoppas på att mitt förkylningslock i örat som gör mig nästan döv har släppt när jag vaknar.. Vore jag inte så trött hade jag tagit ut hundarna på en längre vända...

Ovido - Quiz & Flashcards