Tobotroll-om trollen på landet

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2010

Så nice..

Av Anna Englund - 28 augusti 2010 13:34

Så nice det kan va just nu.

Jag har bokat tid för ögonoperation, jag har bredband igen och jag har firat min födelsedag med goa vänner..

Kan inte bli bättre nu..

Eller ju bättre kan det ju alltid bli men just nu är jag nöjd  


Snart kommer Linda och Alva och pappsen och Lena så då blir de till att smarra smörgåstårta och senare kommer svärföräldrarna. Då ska vi grilla rådjur och så tänkte jag försöka mig på att göra vitlöksrostad färskpotatis...

Återkommer med hur det gick.

 
 
Ögonlaser

Ögonlaser

2 september 2010 13:05

Är det med ögonlaser du ska göra ögonoperationen? :) nyfiken... kram

http://xn--gon-laser-z7a.se

Anna Englund

2 september 2010 23:07

Hej.
Ja det är laser som jag ska använda.
//Anna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Englund - 23 juli 2012 08:56

Nuförtiden hittar ni mig på trissmamman.blogg.se

Av Anna Englund - 21 juli 2012 03:15

En bild säger det mesta om hur jag haft det idag..

Av Anna Englund - 20 juli 2012 09:53

Det är måttligt kul att vakna och ha ont överallt och veta att jag har tre nätter framför mig att jobba. Så dagen går i grinighetens tecken och det är väl sådär......

Av Anna Englund - 19 juli 2012 13:02

Äntligen kom appen! Nu blir det betydligt enklare att blogga för mig. Jag är alltid ute på språng någonstans känns det som och då finns varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn.. Men nu kan jag ju blogga när jag är ute och går med hundarna t...

Av Anna Englund - 9 juni 2012 05:04

Japp om ca 2 timmar så får jag byta om och åka hem och sova.. Och det ska jag göra och hoppas på att mitt förkylningslock i örat som gör mig nästan döv har släppt när jag vaknar.. Vore jag inte så trött hade jag tagit ut hundarna på en längre vända...

Ovido - Quiz & Flashcards