Tobotroll-om trollen på landet

Direktlänk till inlägg 10 december 2010

Helg igen då..

Av Anna Englund - 10 december 2010 21:22

Jaha så var det helg igen, jag är som inne på måndag fortfarande så när måndag kommer så blir jag skitgrinig för att jag har missat helgen.

Nej då så illa är det väl inte men jag måste erkänna att dagarns flyter ihop och vore det inte för att det står på telefon vilken dag det är så skulle jag nog inte veta heller.

Vi har tagit de lugnt bara de senaste dagarna och mest bara pyst omkring. Jag är helt paj i ena höften och kan inte räta på benet för då viker det sig vilket resulterar i ett ruggigt dåligt humör och noll tålamod.

Jag har världens hormonskjuts just nu så jag gråter för ingenting och allt är bara pest.

Jag avskyr min kliande växande mage och mina Dolly Parton tuttar som inte får plats i nån j-a bh..och som också kliar precis som resten av kroppen gör.

Detta med gravidklåda är något som jag verkligen hade klarat mig utan,det känns som att jag är ett enda stort myggbett. Och hur snygg tror ni man blir efter att ha kliat och kliat och kliat? INTE MYCKET!

Jag har blåmärken och rivsår och röda ränder nästan överallt på kroppen...

Så nu är det negativt ett tag...


Imorgon kommer det fin främmande hit och ska äta och fika och kanske spela lite spel, det ska bli så himla skönt att få slappna av och bara umgås.

Man kan faktiskt inte vara mamma, fru, älskarinna, hushållerska, svarttaxi, och sig själv samtidigt jämt utan ibland måste man lägga vissa roller åt sidan och tänka på sig själv.

Och nu tänker jag slänga mig framför tvn och dricka cola och äta ischoklad och bli lite tjockare.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Englund - 23 juli 2012 08:56

Nuförtiden hittar ni mig på trissmamman.blogg.se

Av Anna Englund - 21 juli 2012 03:15

En bild säger det mesta om hur jag haft det idag..

Av Anna Englund - 20 juli 2012 09:53

Det är måttligt kul att vakna och ha ont överallt och veta att jag har tre nätter framför mig att jobba. Så dagen går i grinighetens tecken och det är väl sådär......

Av Anna Englund - 19 juli 2012 13:02

Äntligen kom appen! Nu blir det betydligt enklare att blogga för mig. Jag är alltid ute på språng någonstans känns det som och då finns varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn.. Men nu kan jag ju blogga när jag är ute och går med hundarna t...

Av Anna Englund - 9 juni 2012 05:04

Japp om ca 2 timmar så får jag byta om och åka hem och sova.. Och det ska jag göra och hoppas på att mitt förkylningslock i örat som gör mig nästan döv har släppt när jag vaknar.. Vore jag inte så trött hade jag tagit ut hundarna på en längre vända...

Ovido - Quiz & Flashcards