Tobotroll-om trollen på landet

Direktlänk till inlägg 23 december 2010

Sjuk..

Av Anna Englund - 23 december 2010 23:28

Hur kul är det här? Om en halvtimme är det julafton och jag sitter vid datorn med jordens rethosta och känslan av att det har fastnat taggtråd i halsen. Jag blev livrädd när jag var och handlade för då började min röst säga upp sig också. Men tack och lov så är den kvar fortfarande. De senaste (och enda) gångerna jag har tappat rösten så har den varit helt borta i flera dar och då menar jag verkligen borta. Jag kan inte ens kraxa fram nåt utan får kommunicera med lappar på ex affären, med dagmamnman mm.. Inte så roligt när man har småbarn men vad kan jag göra.

Waldo tyckte att han var jätteduktig nu på kvällningen när han kom ut i vardagsrummet med julskinkan i munnen... Skurk!! Som tur var så låg den kvar i plastförpackningen fortfarande så det hände inget med den.

Undrar vem som har lärt honom stjäla från bänkarna??

Annars så är granen klädd, tokhottad i år med röd ljusslinga, lussebullar är bakta, maten fixad och klapparna inslagna..

Men jag kan inte påstå att jag har någon direkt julkänsla men det är nog mest för att jag är sjuk skulle jag tro.

Imorgon blir det jullunch hos svärföräldrarna och sen hem och äta middag och öppna klappar i lugn och ro med barnen.



Så till er alla från mig och min familj.


GOD JUL

&

GOTT NYTT ÅR!

 
 
Ingen bild

Linda.s

24 december 2010 00:02

God jul och gott nytt år till dej ! kjam Linda

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Englund - 23 juli 2012 08:56

Nuförtiden hittar ni mig på trissmamman.blogg.se

Av Anna Englund - 21 juli 2012 03:15

En bild säger det mesta om hur jag haft det idag..

Av Anna Englund - 20 juli 2012 09:53

Det är måttligt kul att vakna och ha ont överallt och veta att jag har tre nätter framför mig att jobba. Så dagen går i grinighetens tecken och det är väl sådär......

Av Anna Englund - 19 juli 2012 13:02

Äntligen kom appen! Nu blir det betydligt enklare att blogga för mig. Jag är alltid ute på språng någonstans känns det som och då finns varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn.. Men nu kan jag ju blogga när jag är ute och går med hundarna t...

Av Anna Englund - 9 juni 2012 05:04

Japp om ca 2 timmar så får jag byta om och åka hem och sova.. Och det ska jag göra och hoppas på att mitt förkylningslock i örat som gör mig nästan döv har släppt när jag vaknar.. Vore jag inte så trött hade jag tagit ut hundarna på en längre vända...

Ovido - Quiz & Flashcards