Tobotroll-om trollen på landet

Direktlänk till inlägg 7 januari 2011

Jaaa vad säger man...

Av Anna Englund - 7 januari 2011 12:54

Vet inte riktigt vad jag ska skriva men det kommer väl efterhand..

Det blev lite reaktioner på inlägg och kommentarer igår och ja vad ska jag säga om det?? Ingenting tror jag utan jag jag lämnar det till kommentarsfältet.


Men en sak som jag vill ha sagt är att bloggen är min dagbok som jag har valt att hålla öppen oavsett inlägg och åsikter... Men det är dock JAG själv som väljer att skriva ut hur jag mår och känner för stunden och jag är inte ute efter medlidande eller kritik i kommentarerna. Råd tar jag gärna emot!!

Och människor som tror sig veta hur mitt liv fungerar, hur min livssituation är eller vilka val jag har gjort i livet och slutligen hur jag mår.

Håll det gärna för er själva för ni kan omöjligt veta om ni inte är spåkärringar möjligtvis.


Visst är det trevligt om jag kan skapa ett samtalsämne genom att lämna ut mig själv här på bloggen men då kan jag samtidigt inte annat än tycka synd om er som diskuterar mig för då måste ni ha ett väldigt innehållsfattigt liv..

Jag väljer vad jag lägger ut här och det är bara en liten yttepyttedel av vad jag berättar för de som är mina närmsta vänner, de och jag själv är de enda som vet något om vad som händer och sker i mitt liv.


Och nu har jag än en gång fått göra ett neggoinlägg vilket inte toppar min hitlista men tyvärr verkar det vara nödvändigt ibland att förtydliga att detta är MIN blogg och JAG väljer vad som ska stå och inte stå...

Passar det inte så läs inte!!

 
 
Ingen bild

Marie

7 januari 2011 13:23

Håller fullständigt med dig!!
Vill man inte läsa om dig och ditt liv,dina känslor så skit i att läsa!!
Men vissa borde skaffa sig ett eget liv!!
Stå på dig.
Massa kramar till dig och barnen

 
mumari

mumari

7 januari 2011 13:32

Men herregud, jag kan inte låta bli att kommentera.
Har man en öppen blogg med fler besökare än sin familj så får man räkna med kommentarer då och då som inte håller med i det man skriver.
Det är ju det som är tjusningen med en blogg som socialt media. En tvåvägskommunikation.
Man kan ju alltid välja att stänga av sin kommentarsfunktion, och vips så visar man att man vill uttrycka sig på ett annat sätt utan respons, för sin egen del.

Den där Emma gör ju knappast något påhopp?

Ta hand om dig och maggen, man har bottnar och toppar!

http://mumari.com

 
Ingen bild

Åsa-Teres

7 januari 2011 13:46

Heja Anna!

 
Malin V

Malin V

7 januari 2011 14:24

Skit i vad alla andra tycker och tänker, alla tröttnar på allt stress och specielt när man har en frånvarande gubbe

Ta hand om dej och sluta stressa det är inte bra för bebben i magen

Malin

http://jaochfamiljen.blogg.se

 
Ingen bild

Linda.S

8 januari 2011 09:42

Jag tycker att de e din blogg å du gör som du vill ! Jag önskar att den ska vara kvar ! Kjamen Linda

 
Fia

Fia

8 januari 2011 10:39

Äsch Anna, det är inte värt att lägga ner energi på sådant där trams. Skriv det du vill, känner och bry dig inte över obetydliga kommentarer. Jag ÄLSKAR att läsa din blog för att du är så öppn med vad du känner! Kram

http://www.fiaeleonora.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Englund - 23 juli 2012 08:56

Nuförtiden hittar ni mig på trissmamman.blogg.se

Av Anna Englund - 21 juli 2012 03:15

En bild säger det mesta om hur jag haft det idag..

Av Anna Englund - 20 juli 2012 09:53

Det är måttligt kul att vakna och ha ont överallt och veta att jag har tre nätter framför mig att jobba. Så dagen går i grinighetens tecken och det är väl sådär......

Av Anna Englund - 19 juli 2012 13:02

Äntligen kom appen! Nu blir det betydligt enklare att blogga för mig. Jag är alltid ute på språng någonstans känns det som och då finns varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn.. Men nu kan jag ju blogga när jag är ute och går med hundarna t...

Av Anna Englund - 9 juni 2012 05:04

Japp om ca 2 timmar så får jag byta om och åka hem och sova.. Och det ska jag göra och hoppas på att mitt förkylningslock i örat som gör mig nästan döv har släppt när jag vaknar.. Vore jag inte så trött hade jag tagit ut hundarna på en längre vända...

Ovido - Quiz & Flashcards