Tobotroll-om trollen på landet

Direktlänk till inlägg 7 januari 2011

Skulle ta en break men...

Av Anna Englund - 7 januari 2011 23:17

Tanken med mitt förra inlägg var att jag skulle ta en break från bloggen och diskussionerna som blivit men när jag läser på en annan blogg och ser mitt eget inlägg nästan ordagrant så... ja det brister kan man väl säga.


Jag tänker inte lämna ut någon länk till denna blogg till någon kan jag meddela redan nu så ni behöver inte göra er besvär och fråga.


Och skulle jag inte klara av negativa kommentarer så skulle jag aldrig godkänna dom men däremot svarar jag dom med vad jag tycker och tänker och detta verkar irritera lite grann så nu står jag i valet och kvalet om jag överhuvudtaget ska ha kommentarsfältet öppet eller om jag ska låsa det?? Eller ska jag låsa hela bloggen?? Eller ska jag lägga ner den helt då jag har tappat sugen på att skriva och berätta om mitt liv, ett liv som kanske andra kan läsa om och känna igen sig i??

Vad tycker ni som läser?

 
 
Mumari

Mumari

8 januari 2011 00:03

Tråkigt att du tycker att jag har kopierat ditt inlägg för det skulle inte falla mig in.
Mitt inlägg var mer en reflektion, delvis över dina ord, delvis över hundra andra bloggare som uttryck er r sig med samma ord. Det var mycket det där med att se fler sidor av en sak.

http://mumari.com

 
Fia

Fia

8 januari 2011 10:44

tycker du ska fotsätta skriva och inte bry dig om vad alla tycker. DU är en stark kvinna och inte ska du låta detta, eller någon, trycka ner dig! KRAM finaste du!

http://www.fiaeleonora.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Englund - 23 juli 2012 08:56

Nuförtiden hittar ni mig på trissmamman.blogg.se

Av Anna Englund - 21 juli 2012 03:15

En bild säger det mesta om hur jag haft det idag..

Av Anna Englund - 20 juli 2012 09:53

Det är måttligt kul att vakna och ha ont överallt och veta att jag har tre nätter framför mig att jobba. Så dagen går i grinighetens tecken och det är väl sådär......

Av Anna Englund - 19 juli 2012 13:02

Äntligen kom appen! Nu blir det betydligt enklare att blogga för mig. Jag är alltid ute på språng någonstans känns det som och då finns varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn.. Men nu kan jag ju blogga när jag är ute och går med hundarna t...

Av Anna Englund - 9 juni 2012 05:04

Japp om ca 2 timmar så får jag byta om och åka hem och sova.. Och det ska jag göra och hoppas på att mitt förkylningslock i örat som gör mig nästan döv har släppt när jag vaknar.. Vore jag inte så trött hade jag tagit ut hundarna på en längre vända...

Ovido - Quiz & Flashcards