Tobotroll-om trollen på landet

Direktlänk till inlägg 10 januari 2011

Nu startar tävlingen!

Av Anna Englund - 10 januari 2011 11:14

Idag kör jag igång Cliniderm tävlingen i samarbete med Buzzador.


Som jag skrivit tidigare är cliniderm framtaget för att klara vårt nordiska klimat och jag som har en svår hy att sköta och som dessutom är gravid nu med alla tillhörande hormoner kan inte säga annat än " vilken jävla bra produkt!"

Min hy är kanonfin och mjuk, alla "hot spots" är borta och när jag tar på serumet på morgonen så ramlar det genast av ett par år.


Produkterna är värda sitt pris då de är väldigt dryga och det går inte åt onödiga mängder vid varje tillfälle, detta genom att allt är i pumpflaska som doserar ut och man slipper ohygieniska burkar som samlar bakterier.

 Gå in på Cliniderm och läs mer, ni hittar även svaren på mina frågor på deras sidor. Kika även på deras sortiment för herrar, jag ska köpa det åt min gubbe då rakning och kyla är en riktigt dålig kombination.


Det jag vill att ni ska göra är att svara på några frågor och motivera varför just du ska vinna. Maila era svar till mig på anna@tobotroll.se

detta för att ingen ska kunna fuska:)

Den 23 e slutar tävlingen och då kommer jag att lotta ut 4 st presentkit innehållandes 6 st olika provförpackningar från cliniderms sortiment.


Har ni blogg så lägg gärna ut en kopia på bilden och tala om att ni är med och tävlar.. Skriv er bloggadress el dyl i mailen.


Här kommer frågorna:

  1. Vad betyder "klimatblandning"?
  2. Vad skiljer mäns hud från kvinnors?

Så sätt igång att tävla nu, Lycka till!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Englund - 23 juli 2012 08:56

Nuförtiden hittar ni mig på trissmamman.blogg.se

Av Anna Englund - 21 juli 2012 03:15

En bild säger det mesta om hur jag haft det idag..

Av Anna Englund - 20 juli 2012 09:53

Det är måttligt kul att vakna och ha ont överallt och veta att jag har tre nätter framför mig att jobba. Så dagen går i grinighetens tecken och det är väl sådär......

Av Anna Englund - 19 juli 2012 13:02

Äntligen kom appen! Nu blir det betydligt enklare att blogga för mig. Jag är alltid ute på språng någonstans känns det som och då finns varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn.. Men nu kan jag ju blogga när jag är ute och går med hundarna t...

Av Anna Englund - 9 juni 2012 05:04

Japp om ca 2 timmar så får jag byta om och åka hem och sova.. Och det ska jag göra och hoppas på att mitt förkylningslock i örat som gör mig nästan döv har släppt när jag vaknar.. Vore jag inte så trött hade jag tagit ut hundarna på en längre vända...

Ovido - Quiz & Flashcards