Tobotroll-om trollen på landet

Direktlänk till inlägg 17 januari 2011

Lite glest sådär...

Av Anna Englund - 17 januari 2011 23:26

Det har varit glest med bloggandet i helgen och det är för att jag har gjort annat och för att jag faktiskt inte sitter vid datorn sådär jättemycket direkt.

I lördags var jag på "plastparty" hos Marie i Örsa och jag som inte skulle ha nåt fyndade ju självklart flera stycken jättenödvändiga saker..

När jag kom hem därifrån så hade vi Marion och Stefan på middag för ett sent firande av Olivia och sen stupade jag bara isäng i princip.

Igår blev det lite rörigt på dan då jag upptäckte att våran otroligt söta, lydiga snälla och goa laika hade rymt (ja Marie jag ljuger) ur hundgården och var spårlöst försvunnen. Så Mange åkte iväg och jag ringde grannbonden för att kolla om han hade sett till honom, det hade han inte men däremot en av de andra grannarna hade ringt till dom och talat om att de sett en varg på åkrarna så då listade vi ut var han var. Och Mange fick tag på honom ohos grannen så nu är han tillbaka, hundgården är modifierad för tredje gången tror jag så nu ser det ut som om vi har satt fängelsestaket runt hundgården... Men nu ska de va f-n om han rymmer!!


Och idag har jag varit arg, haft översvämning av gravidhormoner mm bara för att jag fastnade på vår parkering när jag skulle hämta Elsa... Och mer om det berättar jag imorgon nu ska jag gå och leka stoppkork i badkaret..

 
 
Ingen bild

ankie

18 januari 2011 10:16

hahahaha!!!
stoppkork! den var ju askul jö!! kom igen när du kan leka stoppkork i vårt badkar!! det kunda fan jag när jag var inne i sista veckan. du kanske ska komma över och bubbla lite, mkt skönt för ryggen!

ursch! vet hur det känns när hundfan rymmer.. hoppas han håller sig inne nu då så ni slipper hjärtproblem...

kramen från ankan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Englund - 23 juli 2012 08:56

Nuförtiden hittar ni mig på trissmamman.blogg.se

Av Anna Englund - 21 juli 2012 03:15

En bild säger det mesta om hur jag haft det idag..

Av Anna Englund - 20 juli 2012 09:53

Det är måttligt kul att vakna och ha ont överallt och veta att jag har tre nätter framför mig att jobba. Så dagen går i grinighetens tecken och det är väl sådär......

Av Anna Englund - 19 juli 2012 13:02

Äntligen kom appen! Nu blir det betydligt enklare att blogga för mig. Jag är alltid ute på språng någonstans känns det som och då finns varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn.. Men nu kan jag ju blogga när jag är ute och går med hundarna t...

Av Anna Englund - 9 juni 2012 05:04

Japp om ca 2 timmar så får jag byta om och åka hem och sova.. Och det ska jag göra och hoppas på att mitt förkylningslock i örat som gör mig nästan döv har släppt när jag vaknar.. Vore jag inte så trött hade jag tagit ut hundarna på en längre vända...

Ovido - Quiz & Flashcards