Tobotroll-om trollen på landet

Direktlänk till inlägg 19 april 2011

Man ska inte...

Av Anna Englund - 19 april 2011 10:49

Man ska inte nysa och va höggravid och pissnödig samtidigt, det slutar illa kan jag informera om.. Som tur är så slipper man ju sånt här när bebben kommer ut men fram till dess är det inte kul..

Att vara höggravid känns ungefär som att vara 80 år gammal, man har ont överallt och är stel och kan inte gå normalt och man kan få vissa problem av mindre trevlig natur...

Så frågan är ju varför utsätter man sig för det?? Och 3 ggr dessutom?? Och funderar på en 4e gång... Det är bara att inse att delar av hjärnan följer med varje bebis ut helt enkelt.

Idag gick det nästan lätt att få iväg ungarna dom samarbetade riktigt bra för en gångs skull.. Skönt för jag var inte på humör för att tvista med dom imorse..

Inte efter att ha kommit ner och sett att MANGES hund hade stulit en hel påse med torkat fiskskinn och svullat i sig.. Han kommer ju va rena gasbollen ikväll och dom fisarna kan lätt döda allt levande inom flera meter..Suck..

Är det inte barnet så är det hunden här hemma...

Någon som vill ha?? Dom är billiga, går å få 2 för 1 pris vid snabb affär??

Nej men allvarligt talat så är det ganska jobbigt att veta att varje morgon som man kommer ner så har något skett sen vad det är alltid en överraskning..oftast mindre kul...


Nej nu hörde jag bestämt att kaffebryggaren är klar så nu är de dags för java...

 
 
Ingen bild

Aurora

21 april 2011 21:58

Tänk vad fort man glömmer och visst är det otroligt att man vill ha fler fast man tycker det är urjobbigt att vara gravid. Jag blir stor som ett hus när jag har väntat barn, man blir trött och har svårt att röra sig. De första månaderna har man typ bott på toaletten av illa måenden men ändå har jag gjort det fyra gånger. Nu får det räcka tror inte min kropp kommer palla mera. Men nu när man ser fina gravidmagar så kan man inte låta bli att bli sugen. Men för mig är det nog, har ju min gullunge som redan har blivit 5 månader. Lycka till med din mage, du har inte många dagar kvar nu=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Englund - 23 juli 2012 08:56

Nuförtiden hittar ni mig på trissmamman.blogg.se

Av Anna Englund - 21 juli 2012 03:15

En bild säger det mesta om hur jag haft det idag..

Av Anna Englund - 20 juli 2012 09:53

Det är måttligt kul att vakna och ha ont överallt och veta att jag har tre nätter framför mig att jobba. Så dagen går i grinighetens tecken och det är väl sådär......

Av Anna Englund - 19 juli 2012 13:02

Äntligen kom appen! Nu blir det betydligt enklare att blogga för mig. Jag är alltid ute på språng någonstans känns det som och då finns varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn.. Men nu kan jag ju blogga när jag är ute och går med hundarna t...

Av Anna Englund - 9 juni 2012 05:04

Japp om ca 2 timmar så får jag byta om och åka hem och sova.. Och det ska jag göra och hoppas på att mitt förkylningslock i örat som gör mig nästan döv har släppt när jag vaknar.. Vore jag inte så trött hade jag tagit ut hundarna på en längre vända...

Ovido - Quiz & Flashcards