Tobotroll-om trollen på landet

Direktlänk till inlägg 19 maj 2011

Tjatmamman=jag...

Av Anna Englund - 19 maj 2011 17:53

Det känns som att det enda jag gör nuförtiden är att tjata på mina barn, gör inte si och gör inte så.. Speciellt Elsa tycker jag att jag mest bara tjatar eller är arg på. Men hon gör så kollosalt mycket sattyg så jag blir alldeles trött.

Igår lyssnade hon inte på hela dan och blev bara arg och skrek och kastade saker när jag försökte prata med henne. Och det är tur att man har spärren att inte slå sina barn eller aga dom på annat sätt annars så hade Elsa fått fjärrkontrollen i huvudet igår för så less var jag till slut...Illa...

Idag har hon BARA varit i min sminkväska innan jag klev upp imorse så nu har jag nästan inget smink kvar inte som är helt iaf.. Det svider lite då jag hade en överfull necessär för ca 6mån sen..

Och det är inte så billigt direkt att fylla på den heller eller roligt heller för den delen. Olivia hon mest bara hakar på sin syster och assisterar i allt och säga åt henne är som att hälla vatten på en gås det bara rinner av.. Så det är lite tröttsamt just.

Nej nun är maten klar så jag återkommer med mer ikväll.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Englund - 23 juli 2012 08:56

Nuförtiden hittar ni mig på trissmamman.blogg.se

Av Anna Englund - 21 juli 2012 03:15

En bild säger det mesta om hur jag haft det idag..

Av Anna Englund - 20 juli 2012 09:53

Det är måttligt kul att vakna och ha ont överallt och veta att jag har tre nätter framför mig att jobba. Så dagen går i grinighetens tecken och det är väl sådär......

Av Anna Englund - 19 juli 2012 13:02

Äntligen kom appen! Nu blir det betydligt enklare att blogga för mig. Jag är alltid ute på språng någonstans känns det som och då finns varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn.. Men nu kan jag ju blogga när jag är ute och går med hundarna t...

Av Anna Englund - 9 juni 2012 05:04

Japp om ca 2 timmar så får jag byta om och åka hem och sova.. Och det ska jag göra och hoppas på att mitt förkylningslock i örat som gör mig nästan döv har släppt när jag vaknar.. Vore jag inte så trött hade jag tagit ut hundarna på en längre vända...

Ovido - Quiz & Flashcards