Tobotroll-om trollen på landet

Direktlänk till inlägg 21 maj 2011

Börjar misstänka kolik..

Av Anna Englund - 21 maj 2011 19:45

Jag börjar misstänka att Kerstin har lätt kolik detta efter ett par dagar med mycket gråt och svårtröstat..

Detta är en helt ny upplevelse för mig för de andra hade knappt ont i magen.

Så om någon har bra tips på vad man kan göra så dela gärna med er..

 
 
Ingen bild

Åsa-T

21 maj 2011 20:59

Ånej, vad jobbigt. Stackars dig och stackars Kärran. Har inga tips. Mer än att bita ihop och grina ikapp med barnet, så gjorde jag. Sen var det bara borta en dag och allt blev bra! Kram!

 
Ingen bild

Aurora

27 maj 2011 14:50

Stackars liten. Vi körde med miniform droppar innan matning och det hjälpte lite. Körde även magmassage. Det släppte sedan tack och lov men nu vid 6 månader när han har börjat dricka välling så har han börjat bli förstoppad istället så nu kör vi sempers droppar.
Lycka till!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Englund - 23 juli 2012 08:56

Nuförtiden hittar ni mig på trissmamman.blogg.se

Av Anna Englund - 21 juli 2012 03:15

En bild säger det mesta om hur jag haft det idag..

Av Anna Englund - 20 juli 2012 09:53

Det är måttligt kul att vakna och ha ont överallt och veta att jag har tre nätter framför mig att jobba. Så dagen går i grinighetens tecken och det är väl sådär......

Av Anna Englund - 19 juli 2012 13:02

Äntligen kom appen! Nu blir det betydligt enklare att blogga för mig. Jag är alltid ute på språng någonstans känns det som och då finns varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn.. Men nu kan jag ju blogga när jag är ute och går med hundarna t...

Av Anna Englund - 9 juni 2012 05:04

Japp om ca 2 timmar så får jag byta om och åka hem och sova.. Och det ska jag göra och hoppas på att mitt förkylningslock i örat som gör mig nästan döv har släppt när jag vaknar.. Vore jag inte så trött hade jag tagit ut hundarna på en längre vända...

Ovido - Quiz & Flashcards