Tobotroll-om trollen på landet

Direktlänk till inlägg 3 november 2011

Kill me...

Av Anna Englund - 3 november 2011 22:14

Jag har haft så sjukt jävla ont i ryggen och nacken ett par dagar nu så känslan har varit "kill me" bara jag slipper det här. Så fort jag har rört mig eller tänkt tanken att jag ska göra det så har det bränt och strålat i hela ryggen och upp i nacken. Inte så kul med 2 små barn som gärna vill bli burna av sin mamma..

Men vad gör man inte för sina hjärtan så jag har burit dem fast jag helst velat gråta. Jag har skött hem och djur

och annat som ska fixas för jag är kvinna och har jag överlevt 3 förlossningar så vafan är väl då det här? Ha ha ha...

Nejdå allvarligt talat jag har varit svimfärdig ibland av smärta så det har inte varit någon höjdare de sista dagarna.

Men nu är det på bättringsvägen så det firar jag med att figga på uppfödarMH på klubben på lördag..

Och ja jag vet att det inte är så smart men det är vansinnigt kul så jag gör det iaf och det är bara halvdag.


Annars så har det varit rätt mycket med Elsa och att hon hittar på en massa sattyg igen men det tar jag en annan dag.

Nu ska jag ta mig en äggmacka för jag blev så sjukt

sugen på det så jag var bara tvungen att koka ägg så jag kan få smarra mina äggmackor innan jag går isäng.

Bye bye

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Englund - 23 juli 2012 08:56

Nuförtiden hittar ni mig på trissmamman.blogg.se

Av Anna Englund - 21 juli 2012 03:15

En bild säger det mesta om hur jag haft det idag..

Av Anna Englund - 20 juli 2012 09:53

Det är måttligt kul att vakna och ha ont överallt och veta att jag har tre nätter framför mig att jobba. Så dagen går i grinighetens tecken och det är väl sådär......

Av Anna Englund - 19 juli 2012 13:02

Äntligen kom appen! Nu blir det betydligt enklare att blogga för mig. Jag är alltid ute på språng någonstans känns det som och då finns varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn.. Men nu kan jag ju blogga när jag är ute och går med hundarna t...

Av Anna Englund - 9 juni 2012 05:04

Japp om ca 2 timmar så får jag byta om och åka hem och sova.. Och det ska jag göra och hoppas på att mitt förkylningslock i örat som gör mig nästan döv har släppt när jag vaknar.. Vore jag inte så trött hade jag tagit ut hundarna på en längre vända...

Ovido - Quiz & Flashcards