Tobotroll-om trollen på landet

Direktlänk till inlägg 12 mars 2012

Det här med att tala med en man...

Av Anna Englund - 12 mars 2012 22:16

Ja vad säger man om det??Jag satt hela kvällen igår och vek tvätt så nu är v-rummet fullt med vikt ren tvätt och med en vild Kerstin som sliter i allt så är det inte så optimalt:)Så jag sa lite snyggt till Mange nu ikväll att tvätten verkligen skulle behöva bäras upp och läggas undan...Nu ett par timmar senare så ligger han och sover och tvätten ligger fortfarande kvar...Måste man verkligen va övertydlig när man pratar med en man??Vilken tjej som helst hade förstått vinken, men inte han:)Men det kanske är samma med ren tvätt som med dammsugaren, den kommer från helvetet, har enorma huggtänder och morrar så fort han kommer nära..:)Jaja jag får väl helt enkelt investera i ett bildblock så jag kan sätta upp lappar med bilder på vad jag vill att han ska göra. Tror ni det fungerar??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Englund - 23 juli 2012 08:56

Nuförtiden hittar ni mig på trissmamman.blogg.se

Av Anna Englund - 21 juli 2012 03:15

En bild säger det mesta om hur jag haft det idag..

Av Anna Englund - 20 juli 2012 09:53

Det är måttligt kul att vakna och ha ont överallt och veta att jag har tre nätter framför mig att jobba. Så dagen går i grinighetens tecken och det är väl sådär......

Av Anna Englund - 19 juli 2012 13:02

Äntligen kom appen! Nu blir det betydligt enklare att blogga för mig. Jag är alltid ute på språng någonstans känns det som och då finns varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn.. Men nu kan jag ju blogga när jag är ute och går med hundarna t...

Av Anna Englund - 9 juni 2012 05:04

Japp om ca 2 timmar så får jag byta om och åka hem och sova.. Och det ska jag göra och hoppas på att mitt förkylningslock i örat som gör mig nästan döv har släppt när jag vaknar.. Vore jag inte så trött hade jag tagit ut hundarna på en längre vända...

Ovido - Quiz & Flashcards