Tobotroll-om trollen på landet

Direktlänk till inlägg 21 september 2010

1 månad sen...

Av Anna Englund - 21 september 2010 23:53

 För 1 månad sen såg det ut så här när Olivia stod upp mot bordet, nuförtiden nästan springer hon runt bordet...ja när hon inte gnager sönder det villsäga..ha ha... Nä men om sanningen ska fram så är hon hemsk på att gnaga på allt, jag har silvertejpat hörnen i hopp om att kunna rädda dom men hon har gnagt sig igenom den. Så det blir till att skaffa ett nytt vardagsrumsbord sen.. Finns det bord i sten tro?? Risken finns väl att nästa barn blir likadant...

Ikväll har jag suttit i min egna lilla värld framför datorn hela tiden i princip, jag glömde bort föräldramötet exempelvis, jag har slitit som en myra med ett granbarr med katalogen men det tar sig...

Jag börjar se ett ljus i slutet av tunneln nu, det som är lite jobbigt är att det ramlar in nya anmälningar samtidigt som man ska fibbla runt men det är sista dagen imorgon sen blir det lugnare. Men som det är nu så har vi 220 anmälningar!!!! Så många har det nog aldrig varit under klubbens hela livslängd så det är skitkul  


Men nu tänker jag ge upp för idag för jag har så j-a ont i ena halvan av ryggen så den har nästan domnat bort. Jag vågar inte ens andas för djupt för jag vet hur ont det kommer göra, jag misstänker att jag har hostat sönder någon muskel och då kommer det ta tid innan jag blir bra  

Är det inte det ena så är det det andra sa flickan som blödde näsblod....


Nej men ärligt talat så är jag så himla less på att det är nåt hela tiden...

Imorgon ska jag ringa en massa viktiga samtal och boka tider för diverse saker som ska göras i framtiden, riktigt tråkgöra men som måste göras...

Viktigast av allt är ett samtal för att boka tid med kiropraktor för att kolla upp min rygg som jag gjorde illa under förlossningen, jag har dragit ut på det alldeles för länge. Men det är för att jag är livrädd att det ska vara diskbråck eller nåt annat som inte går att fixa... VILL INTE!!!


Men men man ska inte hej till djävulen förrän man är framme...så jag hoppas och ber och håller tummar och tår för att det bara ska vara nåt simpelt som snedtryckta diskar som går att åtgärda..


Nej nu är de duschen sen liniment och sova som gäller..

Ja och vänta på ett spännande sms eller samtal...hi hi hi...


God Natt




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Englund - 23 juli 2012 08:56

Nuförtiden hittar ni mig på trissmamman.blogg.se

Av Anna Englund - 21 juli 2012 03:15

En bild säger det mesta om hur jag haft det idag..

Av Anna Englund - 20 juli 2012 09:53

Det är måttligt kul att vakna och ha ont överallt och veta att jag har tre nätter framför mig att jobba. Så dagen går i grinighetens tecken och det är väl sådär......

Av Anna Englund - 19 juli 2012 13:02

Äntligen kom appen! Nu blir det betydligt enklare att blogga för mig. Jag är alltid ute på språng någonstans känns det som och då finns varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn.. Men nu kan jag ju blogga när jag är ute och går med hundarna t...

Av Anna Englund - 9 juni 2012 05:04

Japp om ca 2 timmar så får jag byta om och åka hem och sova.. Och det ska jag göra och hoppas på att mitt förkylningslock i örat som gör mig nästan döv har släppt när jag vaknar.. Vore jag inte så trött hade jag tagit ut hundarna på en längre vända...

Ovido - Quiz & Flashcards