Tobotroll-om trollen på landet

Direktlänk till inlägg 25 september 2010

Lördag igen då..

Av Anna Englund - 25 september 2010 11:53

Jaha så var det lördag igen då och vad ska jag göra för något lördagsroligt? Jo jag ska ta itu med tvättberget som hotar att ta över vårt sovrum. Sen blir det en sväng till pappsen och hämta liniment plåster till min rygg som jag har så kollosalt ont i, jag har antagligen hostat sönder någon muskel nu när jag har varit så förkyld.

När jag har kommit hem därifrån så blir det en raid mot nästa tvättberg som väntar nere i tvättstugan.. Det tar liksom aldrig slut när man har en dotter som byter kläder 5 ggr om dagen..


Ikväll får det bli en slapparkväll med en film och lite ostbågar och läsk eller kanske apelsinsaft.. Ett glas iskall apelsinsaft är verkligen underskattat har jag insett nu. Det är himla gott och så släcker det törsten bättre än vanlig blandsaft.

Och ja jag har lite underliga ideer men sån är jag  


Jag ska försöka orka tömma kameran idag oxå på typ 1000 bilder så någon av de närmsta dagarna så kommer det komma en foto bomb på bloggen..

Men då ska jag, datorn, kameran och programmet först komma överrens och med min otroliga känsla för datorer och teknik så kommer det sluta med en katastrof säkert...ha ha

 
 
Maria

Maria

25 september 2010 13:45

Härligt med tvätt, jag tänkte roa mig med ungefär lika aktivitet strax.. GRATTIS.. kul att höra att de kommer fler bebisar.. underbart!! Kramar

http://mariastrom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Englund - 23 juli 2012 08:56

Nuförtiden hittar ni mig på trissmamman.blogg.se

Av Anna Englund - 21 juli 2012 03:15

En bild säger det mesta om hur jag haft det idag..

Av Anna Englund - 20 juli 2012 09:53

Det är måttligt kul att vakna och ha ont överallt och veta att jag har tre nätter framför mig att jobba. Så dagen går i grinighetens tecken och det är väl sådär......

Av Anna Englund - 19 juli 2012 13:02

Äntligen kom appen! Nu blir det betydligt enklare att blogga för mig. Jag är alltid ute på språng någonstans känns det som och då finns varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn.. Men nu kan jag ju blogga när jag är ute och går med hundarna t...

Av Anna Englund - 9 juni 2012 05:04

Japp om ca 2 timmar så får jag byta om och åka hem och sova.. Och det ska jag göra och hoppas på att mitt förkylningslock i örat som gör mig nästan döv har släppt när jag vaknar.. Vore jag inte så trött hade jag tagit ut hundarna på en längre vända...

Ovido - Quiz & Flashcards