Tobotroll-om trollen på landet

Alla inlägg under april 2011

Av Anna Englund - 3 april 2011 22:05

Imorgon kommer städpatrullen hit, den består av mamma och mormor...

Dom ska städa hela nedervåningen och putsa fönster åt oss, dom e bra gulliga...

Men av någon underlig anledning så får jag städnoja innan och vill helst röja undan för att det inte ska vara lika mycket för dom, men då är ju hela grejen bortkastad liksom.... Aja jag får försöka bita ihop och låta bli..

Och idag började verkligen den underbara tiden som jag förtränger 2 ggr om året, regn och lera utomhus... Inte roligt med en vit st bernhard som gärna ligger mitt i allting på slagsida och sover... Suck. pust.... Mycket hund och försöka hålla ren liksom... Jag vill ha sommar och torrt ute nu!!!


Nej nu ska jag gå och titta på Mange när han ska skruva fast barnspärrar... Låter lite misstänkt som att han har problem redan innan han börjat..ha ha

Ovido - Quiz & Flashcards