Tobotroll-om trollen på landet

Alla inlägg under juli 2011

Av Anna Englund - 2 juli 2011 23:54

Wohoo Sune kom hem idag till barnens (och min) stora lycka.

Vi har letat i diken så han inte har legat överkörd nånstans , jag har ropat på honom varje gång jag varit ut men han har inte dykt upp men nu så är misse hemma igen... Då kan jag slappna av lite igen.


Upptäckte även när jag var ut och letade att dom har odlat ärtor på ena åkern här och där hade grisarna varit så nu är det bara en tidsfråga i9nnan man hör eller ser dom igen... Gaah då kommer ju inte jag vilja vara ute på mina nattpromenader med min hund om dom är där... Fast iofs han låter ju som en gris så dom kanske inte bryr sig utan tror att han är en av dom :))


Nej nu ska jag gå och sätta mig toa och njuta av att jag får sitta i lugn och ro utan att ha barn som bankar på dörren, skriker eller pratar genom nyckelhålet..

Ha de King, Tjingelijng

Av Anna Englund - 1 juli 2011 21:23

Jag saknar en katt i mitt hem, Sune har varit borta sen 2 dagar och visst det brukar han men man brukar se till honom ändå men inte nu..

Jag hoppas att han dyker upp snart annars blir jag något deprimerad han är ju min lilla bebis.. Tom Veran går och letar efter honom nu...

Uppdaterar mer om hur det går.


Och nu vaknade Kerstin efter en powernap på ca 10 min...suck...


Update ett par timmar senare:

Sådärja nu har jag sövt om 2 av barnen ex antal gånger, tröstat de äldsta barnet som var jättebesviken för att pappa inte kom hem tidigt och nu har hon äntligen somnat med. Jag har rastat hundar, nattat hönor..

Man hinner mycket när man är själv...

Ovido - Quiz & Flashcards