Tobotroll-om trollen på landet

Alla inlägg under mars 2012

Av Anna Englund - 12 mars 2012 22:16

Ja vad säger man om det??Jag satt hela kvällen igår och vek tvätt så nu är v-rummet fullt med vikt ren tvätt och med en vild Kerstin som sliter i allt så är det inte så optimalt:)Så jag sa lite snyggt till Mange nu ikväll att tvätten verkligen skulle behöva bäras upp och läggas undan...Nu ett par timmar senare så ligger han och sover och tvätten ligger fortfarande kvar...Måste man verkligen va övertydlig när man pratar med en man??Vilken tjej som helst hade förstått vinken, men inte han:)Men det kanske är samma med ren tvätt som med dammsugaren, den kommer från helvetet, har enorma huggtänder och morrar så fort han kommer nära..:)Jaja jag får väl helt enkelt investera i ett bildblock så jag kan sätta upp lappar med bilder på vad jag vill att han ska göra. Tror ni det fungerar??

Av Anna Englund - 6 mars 2012 22:14

Det är sjukt mycket nu med sjukdomar, trotsiga förpubertala barn..Så hur det blir med bloggen vet jag inte, är i valet och kvalet om jag ska lägga deneller inte... Måste fundera ett tag till..

Ovido - Quiz & Flashcards