Tobotroll-om trollen på landet

Alla inlägg under april 2009

Av Anna Englund - 1 april 2009 16:56

Jag vill ha ett eget hus NUUUUU!!!!!!

Jag kunde inte sova en minut pga grannen under bygger kök så det kommer bli en lång natt. Och sen visar det sig om jag kan sova imorgon för då fortsätter ju bankandet....Så för tillfället är jag trött, less och en riktig surtant...Lite PMS varning över det hela..ha ha..


Vilket underbart vårväder det är och det ska bli ännu bättre till helgen...Lovely..Så det blir nog skogen på lördag med korvgrillning och lerduve skjutning, jag måste ju träna om jag ska klara jägarexamen:P

Idag har jag varit jätteduktig, tre långa eller ja ganska långa promenader har det blivit...Duktiga jag...Nej nu ska jag inte va ego men jag måste verkligen börja röra på mig mer men i omgångar för jag får så himla ont i bäckenet och fogarna..sviter efter graviditeten för 3 år sen..Varför ska sånt sitta i så länge för???

Men det skulle va mysigt med en liten till även fast jag vet att jag kommer få problem men det kan jag leva med...Men då hoppas jag att någon har uppfunnit ett mirakelmedel som gör att man kan hoppa över 3års trotset...skulle vara undebart att slippa det...

Nej nu är det nog dags för middag ska bara komma på nåt att laga iordning..

Hittade en himla söt bild på google när jag googlade vårkänslor så jag måste bara lägga ut den här...

Av Anna Englund - 1 april 2009 12:44

Jaha så var det dags att ringa min kära veterinär då..Loke har noskvalster, jag har misstänkt att det är nåt sånt ett par dar men idag har jag bara konstaterat att de nog verkligen är så. Han snörvlar och går omkring och "hostar" inåt och guggar upp slem..Åh jag blir så trött, varför kan inte såna saker bara inte finnas..Jaja som tur är så går det åtminstone att behandla..

Är det inte det ena så är det de andra sa flickan som blödde näsblod:D

Jag har varit och friserat mig lite idag så det kanske kommer en bild på det, jag får se...Men nu är det dags för mig att försöka sova lite om jag ska orka jobba inatt...

Och snart får jag svaret på om mitt liv kommer att ändras  radikalt under året....Men det blir en liten hemlighet tills vidare vad som eventuellt kommer ske....:D

Ovido - Quiz & Flashcards